Dissabte, 20 d'Abril de 2024

Reus Promoció i BuscoUnChollo.com s'alien per augmentar les pernoctacions turístiques a la ciutat

L'oferta, que inclou l'entrada per visitar el Gaudí Centre, pretén atraure públic de l'Estat del març al juny

14 de Febrer de 2017, per Redacció
  • Captura de pantalla de l'oferta al web de buscounchollo.com

    Cedida

L’Agència Reus Promoció col·labora amb el portal web d’ofertes de viatges BuscoUnChollo.com, amb seu a les instal·lacions municipals de TecnoRedessa, en el marc del nou pla de promoció i comercialització que l’organsime autònom de l’Ajuntament de Reus porta a terme "per buscar nous mercats a través de les noves tecnologies i les accions en línia", segons fonts municipals.

L'oferta inclou l'entrada al Gaudí Centre

L’objectiu de Reus Promoció "és aprofitar el gran posicionament que buscounchollo.com té en la venda de viatges per Internet per promoure la pernoctació de turistes a la ciutat", s'ha indicat des del consistori. Amb aquesta acció, s'ha assenyalat, es vol arribar "especialment al públic estatal".

La col·laboració de Reus Promoció se centra en "fer d’enllaç entre els hotelers de la ciutat i l’empresa per nodrir el lloc web d’ofertes, que alhora facin promoció dels principals reclams turístics de la ciutat", tals com "el seu patrimoni, la cultura, les compres i el vermut". L’oferta promou la pernoctació a la ciutat incloent-hi l’entrada per visitar el Gaudí Centre i l’Institut Pere Mata. Actualment, les dates disponibles de les ofertes al lloc web són del 9 de febrer al 24 de març; del 26 de març al 12 d’abril; del 18 al 27 d’abril; de l’1 al 9 de maig; del 21 de maig al 23 de juny i del 25 al 30 juny. Fins al moment, l’oferta ha assolit 75 reserves per a 161 persones que pernoctaran als hotels de la ciutat, amb un volum facturat de 5.959 euros.

Un total de 2.535 persones han visualitzat la descripció de l’oferta, han explicat fonts municipals. Buscounchollo.com és una marca propietat de Viajes Para Ti. S.L.U, una empresa creada el 2002 i ubicada a Reus. El projecte empresarial neix amb la marca Esquiades.com. El 2010 va aparèixer la marca 'Busco un chollo', amb l’objectiu d’oferir ofertes de viatges a preus reduïts. El lloc web registra 15 milions de visites, i la seva aplicació per a dispositius mòbils més d’1 milió de descàrregues i 11,5 milions de visites.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics