Cookie control
Dimecres, 17 de Juliol de 2019

Reus Promoció intensifica els contactes amb els experts del sector turístic

Blocaires especialitzats en viatges han visitat la ciutat durant les darreres setmanes

04 de Maig de 2017, per Redacció
  • Caelles, amb els membres d'Anex Tour que han visitat Reus

    Cedida

L’Agència Reus Promoció ha programat des d'aquest passat hivern i durant l'actual primavera una intensa agenda de contactes i visites en què s'han atès prescriptors, importants empreses del sector turístic i periodistes especialitzats en informació de turisme, cultura i oci. L’objectiu, segons s'ha apuntat des del consistori, és que "coneguin millor la ciutat i la seva oferta, i puguin informar millor als seus clients i a la seva audiència dels principals atractius: el Gaudí Centre, l’Institut Pere Mata, la Ruta del Modernisme i el vermut".

L’estratègia de Reus Promoció passa per "donar continuïtat a aquests contactes professionals i intensificar la promoció amb la premsa estrangera, moltes vegades lligades a nous vols a l’aeroport de Reus, i aprofitar els nous canals de comunicació online, amb visites de mitjans digitals i blocaires", entre d'altres.

Visita d'una companyia russa

La regidora de Projecció de Ciutat, Montserrat Caelles, ha fet balanç aquest dijous de les accions de promoció entre prescriptors i periodistes especialitzat, aprofitant la visita a Reus d’un grup d’un centenar d’agents de viatges russos de la companyia Annex Tour. Caelles ha afirmat que "les visites de familiarització són una oportunitat per oferir un servei personalitzat d’acompanyament i per donar a conèixer els atractius de la ciutat que més s’adequen al perfil dels professionals que ens visiten".

La programació de visites s’ha planificat gràcies a la col·laboració amb el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, l’Agència Catalana de Turisme i Centres de Promoció de Turística de Catalunya. La majoria de visites s’han vehiculat d’acord amb la Taula de Creuers i el Patronat de Turisme de la Costa Daurada. Igualment, des de l'Ajuntament s'ha destacat la col·laboració del sector vinculat a la marca 'Vermut de Reus', així com del teixit comercial de la ciutat, que s’han implicat en algunes de les accions que s’han portat a terme.

Articles en mitjans especialitzats

En els darrers mesos, han visitat Reus un elevat nombre de professionals. D'aquesta manera, al febrer, un grup de 30 membres de la Federació Belga d’escalada, acompanyats de dos 'influencers', van realitzar una visita cultural a la ciutat. Al març, agents de la companyia Travel Factory van visitar el patrimoni de la ciutat, així com el Gaudí Centre i el comerç del centre. La visita de prospecció turística de la ciutat esta lligada a l’arribada de vols xàrter des de Grècia. L'equip del bloc de viatges i tendències 'El hedonista', va conèixer la Ruta del Modernisme i el Gaudí Centre, així com la Ruta del Vermut de Reus.

Els blocaires 'El Giróscopo viajero', una xarxa de blocs de viatges amb 35 webs de tot el món, van ser a la ciutat i ja han publicat un article explicant la seva experiència de visita a la ciutat, el primer d’una sèrie dedicada al patrimoni de Reus i el vermut, com a element gastronòmic singular.

Aquest divendres, d'altra banda, està prevista la visita d'un grup de set redactors russos que visitaran el Gaudí Centre, entre d'altres. Periodistes britànics i italians també han estat inclosos en aquesta roda de contactes. Altres accions de promoció realitzades Altres activitats organitzades per l’Agència Reus Promoció en les darreres setmanes inclouen l’organtizació del programa de lleure per a un grup de 100 participants a la trobada anual de l’empresa Activa Mútua, el passat 15 de març.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Reportatges