Cookie control
Divendres, 07 d'Agost de 2020

Reus Promoció fa un espot per atraure el turisme nacional

L'agència municipal preveu un augment de visitants reusencs

30 de Juliol de 2020, per Alba Cartanyà
  • La regidora de Promoció de Ciutat, Montserrat Caelles, durant la roda de premsa

    Alba Cartanyà

A les portes de començar el mes d'agost, l'Agència Reus Promoció presenta un espot publicitari per atraure el turisme nacional. A causa de la situació actual derivada de la pandèmia, l'estratègia és "apel·lar als visitants de proximitat", que inclou tant els ciutadans del país com els turistes que passen les vacances a la costa. Com a possible conseqüència de les restriccions de mobilitat, l'agència preveu un augment de visitants reusencs, que aprofitin per "redescobrir" la seva ciutat. El vídeo promocional es podrà veure a les xarxes socials a partir d'aquest cap de setmana i es complementarà amb promoció a la ràdio i a la televisió.

Les dades confirmen 'una tendència a la baixa'

En una roda de premsa celebrada aquest dijous 30 de juliol, la regidora de Promoció de Ciutat, Montserrat Caelles, ha lamentat que la situació "no afavoreix la campanya turística en cap ciutat, i tampoc a Reus" i que les dades confirmen "una tendència a la baixa". De totes maneres, s'ha mostrat satisfeta d'haver-se pogut "adaptar" perquè prèviament "ja s'havia fet un dibuix dels diferents escenaris possibles".

Caelles ha avançat que de cara a la tardor estan preparant una nova campanya publicitària: "Si les previsions són favorables i la situació no es complica, ens presentarem amb un perfil propi de ciutat". La regidora ha assegurat que Reus té "un gran avantatge competitiu" i que també dona força el fet d'haver "consensuat un paquet d'accions amb tots els agents implicats". Ha remarcat la presència d'un "pla estratègic" que permet adaptar-se a la situació tan canviant i ha conclòs: "Ara és el moment de preparar-nos per, quan puguem, sortir amb tot el nostre potencial".

L'estratègia que ha seguit l'Agència Reus Promoció està emmarcada en el 'Pla de reactivació econòmica i social'. Es desenvoluparà en diferents fases, que respondran a la realitat existent en cada moment, tot adaptant-se al "públic objectiu" en matèria de continguts i canals de distribució. 

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (1)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Comentaris

Amapola  03 d'Agost de 2020

El spot per turre el turisme nacional...!!!

Vaya hombre, y las pintadas amarillas que hay en el Hotel Gaudí, serán para enseñárselas a los turistas. Un geto como es la ciudad Reus, ahora quiere que el salven los internacionales.¡¡Butifarra!!