La regidora de Projecció de Ciutat i presidenta de l’Agència Reus Promoció, Montserrat Caelles, ha presentat aquest dimarts al consell general de l’agència les línies estratègiques que l’entitat s'ha marcat per als pròxims quatre anys amb la projecció de la ciutat com a objectiu principal.
D’acord a les directrius del Pla estratègic de Comerç i Turisme per a la ciutat (elaborat per la Universitat Rovira i Virgili per encàrrec de l’Ajuntament i amb la complicitat del sector comercial i turístic local), Reus Promoció planificarà un programa d’actuació per "consolidar el lideratge comercial" de la ciutat al conjunt de Catalunya a partir de la projecció coordinada dels recursos comercials, turístics, culturals, d’hoteleria, restauració i de patri moni de la ciutat.
Ciutat de compres
Reus Promoció plantejarà un posicionament estratègic de la ciutat que identifiqui Reus amb tres idees: Ciutat de compres, la marca Gaudí i el patrimoni modernista. L’objectiu és el d'assolir la promoció global de la ciutat, a partir del treball intern conjunt i integrador amb la resta de regidories i serveis de l’Ajuntament; i del treball extern, amb la col·laboració entre sector públic i privat, i la continuïtat de les comissions sectorials de comerç, restauració, i mercats.
La principal novetat de la planificació estratègica de l’agència per als pròxims quatre anys és l’articulació dels objectius a través de la Taula de Projecció de Ciutat, un òrgan de participació de nova creació que integrarà representants tant públics com privats, i que comptarà amb la participació de totes les regidories i de tots els sectors econòmics vinculats a la projecció integral de la ciutat.
La promoció externa de la ciutat continuarà sota el paraigües de l’Aliança Turística de la Costa Daurada que Reus té firmada amb els municipis de Salou, Cambrils i Vila-seca La Pineda, que permetrà posicionar-se en el mercat estatal i internacional.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics