Divendres, 16 de Febrer de 2018

Reus promociona la seva oferta cultural i turística amb el reclam del vermut local

L'Ajuntament impulsa una campanya que viatjarà per diferents esdeveniments amb l’objectiu de potenciar la marca reusenca

14 de Febrer de 2018, per Adrià Díaz Bages
  • Carles Pellicer, Montse Caelles i diversos productors de Vermut en la presentació de la campanya promocional

    Cedida

El Vermut de Reus serà aquest 2018, el principal eix de la campanya de promoció que tindrà lloc en tot tipus d'esdeveniments i fires turístiques de primer ordre, dins i fora del país, i que es farà amb l’objectiu de promoure un producte de proximitat, i molt representatiu de la capital del Baix Camp, com és el vermut.

Vuit empreses locals de vermut

Reus compta amb vuit marques diverses de vermuts, "un fet poc usual", en paraules del batlle Pellicer. "Poques ciutats del món tenen vuit marques diferents d’aquest tipus de producte", ha expressat amb orgull l'alcalde, que ha reconegut que s’ha d’aprofitar la marca del vermut de Reus per augmentar el turisme, tant de proximitat com internacional, així com promocionar el territori a l’exterior.

Amb aquesta acció de promoció, segons paraules de la regidora de Cultura i Projecció de la Ciutat, Montserrat Caelles, es vol reforçar el públic de l'enoturisme, i potenciar tres eixos: la cultura, el patrimoni i el turisme de la ciutat a través de la promoció del vermut, en una proposta "singular i atractiva".  Les estimacions, segons ha afirmat, fan preveure que augmentaran els allotjaments als hotels de la ciutat. També ha fet una valoració molt positiva d’aquesta iniciativa promocional, i ha recalcat que "és molt positiva per a la ciutat, i que s’han complert tots els objectius des que es va idear la campanya".

Presència en esdeveniments 

Les accions per donar a conèixer i promocionar la ciutat es duran a terme en localitzacions on la capacitat d’atracció de turistes de diverses nacionalitats sigui clara, i amb una forta vocació que esdevinguin futurs visitants dels espais patrimonials i museístics de la ciutat de Reus.

El conjunt d’accions de promoció i degustació es realitzaran a la Fira Internacional de Turisme (FITUR), IFEMA Madrid, del 17 al 21 de gener, a Andorra, VallNord (estació de Pal) i Centre Comercia Illa Carlemany, del 16 al 18 de febrer, a Candanchú i Jaca, els dies 3 i 4 de Març de les 12 a les 4 de la tarda, a Madrid, al Centre Blanquerna de la Generalitat i Mercado de San Anton, del 21 al 23 d’abril, a la Fira Modernista de Terrassa, els dies 11, 12 i 13 de Maig, als Jardins del Teatre Nacional de Catalunya a Barcelona els dies 12 i 13 de maig i al Teatre Goya de Madrid, els dies 20 i 21 d’octubre, per finalitzar la campanya, l’últim acte se celebrarà a Saragossa, del 8 al 10 de juny.

COMENTARIS (0)