Dimarts, 24 d'Abril de 2018

Vermut Miró presenta la seva nova imatge a Alimentaria 2018

La nova imatge de l'empresa és un homenatge a la ciutat de Reus

15 d'Abril de 2018, per Redacció
  • Les noves ampolles i logotip de Vermuts Miró

    Cedida

Vermut Miró presentarà en el certamen Alimentaria, que s'inaugura aquest dilluns a Barcelona, la seva nova imatge corporativa. L’empresa reusenca presentarà un nou logotip i una nova ampolla de vidre fosc més estilitzada, lleugera i responsable amb el medi ambient. L’ampolla té un fons més ample on destaca la inscripció de Casa Fundada a Reus en 1914. L'etiqueta reflecteix el seu compromís amb Reus, integrant l'escut com a homenatge d'aquest aperitiu a la nostra ciutat. L’agència Coleman ha estat l’encarregada del projecte corporatiu.     

Segons el director general de vermuts Miró, Carles Prats, el vertader repte era “crear una nova imatge sense perdre el valor de l'àmplia trajectòria històrica de la companyia”. “En Vermuts Miró som creadors de fórmules de vins i licors, i ens especialitzem en el vermut des de fa més de 60 anys. Però entenem que el vermut és molt més que una fórmula. És un ritual, un moment de felicitat, i un estil de vida molt nostre, que ens acompanya des que som joves fins que som ancians”. Per això, el nou eslògan de la companyia serà ‘Vermut Miró, el de tota la teva vida’.

L'àmplia gamma de vermuts Miró neix amb la nova imatge a partir d'aquest mes de maig, i dins del catàleg d'aperitius conviuen el Miró Blanco Extra-Dry, ideal per a còctels, el Miró Blanco, suau i refinat, el Miró Rojo, reconegut com l'autèntic vermut de Reus, el Miró Reserva, amb envelliment fins a un any en grans barriques de roure -que són les mateixes des dels inicis de l'empresa-, el Miró Roig Fusió, elaborat amb el xef Paco Pérez, que ostenta 5 estrelles Michelin, i el vermut Casolà, amb una cuidada selecció d'herbes naturals aromatitzants, entre altres vins de licor i fortificats de la casa.

 

COMENTARIS (0)