L'alcalde de Reus, Carles Pellicer, ja té el logotip de la precampanya per a les eleccions municipals de l'any que ve. Sobre uns fons blanc, que "evoca el diàleg i el consens", s'hi veu la meitat d'una rosa de color turquesa que recorda el sol en l'horitzó, o un vot introduint-se en una urna, en funció de quina interpretació s'hi vulgui donar. De cara als comicis, el batlle es planteja "quatre anys de reptes i projectes grans" per a la capital del Baix Camp, tal i com ha exposat el seu cap de campanya, Marc Just. Aquest, l'actual cap de gabinet de comunicació del consistori, ha apuntat que el nou projecte "no és incompatible" amb la seva tasca institucional.
Pellicer, 'una figura de consens'
Just i Pellicer han convocat els mitjans locals i comentar-los quines seran les línies estratègiques de la precampanya. El primer, tot referint-se al turquesa de la rosa del logotip com "un color amable", ha avançat que "la campanya també ho serà". "La figura de l'alcalde Pellicer és de consens, a la ciutat", ha dit. "Tenim projecte, i veiem que Reus reneix", ha afegit. A l'hora de fer balanç del mandat que ja s'acaba, ha subratllat que "Reus ha aguantat prou bé la crisi", per les polítiques "d'equilibri" liderades per l'equip del batlle.
Sense detallar per ara el nom de la llista, ni els seus integrants, Just ha fet crida "a les diverses forces" que es presentaran als comicis "a sumar" en benefici de la capital del Baix Camp. "La de l'alcalde ha de ser la llista més votada a les eleccions", ha conclòs el cap de campanya.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics