El Servei d’Atenció i Informació al Contribuent de l’Ajuntament de Reus ha començat a aplicar aquesta setmana la sol·licitud de cita prèvia com a requisit indispensable perquè la ciutadania pugui ser atesa al servei municipal. L’objectiu és millorar l’atenció a la ciutadania garantint una hora prefixada d’atenció, així com limitar el temps d’espera a un màxim de 15 minuts.
Actualment, el SAIC atén als usuaris amb cita prèvia puntualment, en l’horari previst i, en alguns casos, fins i tot abans de l’hora sol·licitada. Amb l’actual ritme de sol·licituds, l’atenció al servei municipal no acumula llista d’espera, ja que els usuaris poden trobar hores de cita disponibles per l’endemà mateix. En campanyes de més presència d’usuaris, el sistema de cita prèvia permet al servei municipal augmentar el número d’atencions i planificar amb antel·lació fins a unes 200 visites diàries a la ciutadania. La cita prèvia és el sistema telemàtic que la ciutadania té a la seva disposició per demanar hora per ser atès a les diferents oficines municipals sense haver de fer cua. La cita prèvia es pot demanar per internet (a través del web del consistori) o per telèfon (010 o 97701010), tot i que l’Ajuntament recomana la via telemàtica per ser un recurs més àgil i sense espera.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics