Dissabte, 20 d'Abril de 2024

Recullen 1.000 euros a la demarcació en el marc de la campanya solidària ‘Esmorzars i berenars #AmbCor’, de la Creu Roja i Alcampo

Hi han pres part dos establiments, un a Reus i l'altre a Tortosa

27 d'Abril de 2021, per Redacció
  • L'acció solidària l'han duta a terme voluntaris de la Creu Roja en hipermercats d'Alcampo com els de Reus

    Cedida

La 9a edició de la campanya solidària ‘Esmorzars i berenars #AmbCor’, organitzada per Cruz Roja Española i Alcampo, juntament a Oney, Nhood i ACYRE Madrid, ha aconseguit recaptar un total de 1.000 euros als dos establiments que hi han participat a la demarcació de Tarragona. En el conjunt de l’estat, la suma ha arribat als 332.000 euros, import que s’entregarà a la Creu Roja i es farà arribar a les famílies en situació de vulnerabilitat que participen en programes de l’entitat a través de targetes per adquirir aliments.

Enguany ha estat la primera vegada en què no s'ha fet una recollida de productes en espècie, ja que els clients han realitzat donacions d’1, 3, 5, 10 o 20 euros a les caixes dels hipermercats i supermercats Alcampo. També s’han pogut realitzar a través de la seva plataforma de comerç en línia www.alcampo.es. En total s’han sumat a la iniciativa 204 establiments (31 d’ells franquiciats), dos dels quals a la demarcació de Tarragona. Al llarg d'una setmana, entre el 12 i 17 d'abril, 3.100 persones han participat en la campanya com a voluntàries, situant-se als establiments Alcampo per informar als clients sobre la possibilitat de col·laborar.

En total s’han assolit donacions per valor de 216.000 euros, a les que s’hi han sumat 110.000 euros que Alcampo ha lliurat a la Creu Roja i 6.000 euros que han aportat Oney i Nhood (3.000 euros cadascuna). Als hipermercats Alcampo de Reus i de Tortosa s’ha comptat amb la participació de 25 persones voluntàries, de les respectives assemblees locals de la Creu Roja, que han informat sobre com participar en la iniciativa a tots els clients que s’han acostat als establiments.

Un dels objectius de la campanya ‘Esmorzars i berenars #AmbCor” "és treballar en aliança, com assenyala l'Objectiu de Desenvolupament Sostenible 17 de Nacions Unides, mitjançant la col·laboració pública i privada. A més, es pretén implicar la societat civil per millorar la qualitat de vida dels infants que viuen en situació de vulnerabilitat, contribuint també a la consecució de l'Objectiu de Desenvolupament Sostenible número 2, que fa referència a posar fi a la fam, aconseguir la seguretat alimentària i millorar la nutrició", segons s'ha apuntat des de l'entitat. 

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics