El president del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Carlos Brull, ha anunciat que aquest organisme invertirà un total de 900.000 euros entre el 2025 i el 2027 per tal de desenvolupar les actuacions del Pla Conjunt de Promoció Turística de l'interior de la Costa Daurada durant una trobada telemàtica amb representants d'ens públics de la demarcació. A aquesta inversió s'hi sumaran 150.000 euros més, provinents dels ajuntaments i consells comarcals que se sumin al pla conjunt, un acord que se signarà en forma de conveni en els propers mesos.
Amb l'objectiu d'augmentar i millorar el posicionament i la competitivitat de la Costa Daurada, des del Patronat de Turisme de la Diputació s'integren les diferents realitats territorials en l'estratègia de promoció de la marca turística. D'aquí neix el Pla Conjunt de Promoció Turística de l'interior de la Costa Daurada, que proposarà diferents actuacions de màrqueting estratègiques i innovadores, d'alt impacte i orientades a la demanda, tenint en compte criteris de segmentació i buscant visibilitzar l'element diferenciador de l'oferta turística de la destinació. Es concretarà en actuacions eficients que tinguin un desenvolupament accessible i sostenible.
Properament, el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona signarà un conveni amb els ens públics, principalment ajuntaments i consells comarcals, que establirà les actuacions concretes que es desenvoluparan durant el 2025, així com l'aportació econòmica que cada soci hi destinarà. Les actuacions estan ja perfilades i han tingut en compte les aportacions que els representants dels ens locals han fet arribar a través d'enquestes, entrevistes i focus grup que s'han portat a terme. Aquestes propostes s'han compartit amb els assistents a la trobada telemàtica que ha tingut lloc aquesta setmana, a partir de les seves aportacions s'acabaran de concretar i es fixarà el pla d'actuacions per al proper any.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics