Divendres, 29 de Març de 2024

El Registre general de la Diputació de Tarragona reprèn l'activitat de forma presencial

25 de Maig de 2020, per Redacció
  • El registre torna a la seva activitat

    Cedida

L'oficina de Registre general de la Diputació de Tarragona ubicada al palau de la Diputació (al passeig de Sant Antoni, 100, de Tarragona) tornarà a obrir les seves portes el proper dilluns 1 de juny per oferir atenció presencial a la ciutadania que necessiti presentar documentació. L'atenció presencial es realitzarà sempre amb cita prèvia, que els interessats hauran de sol·licitar via mail o telefònica a partir d'aquest dilluns 25 de maig.

La reserva de cita prèvia s'haurà de realitzar per telèfon al número 977 29 66 17, de 9 a dos quarts de 2, o per correu electrònic a l'adreça: registregeneral@dipta.cat. L'horari d'atenció presencial, a partir de l'1 de juny, serà de 9 a 1, en franges individuals de 30 minuts per a garantir, en tot moment, el compliment de les mesures de seguretat derivades de la crisi sanitària provocada per la pandèmia de la Covid-19.

Aquest servei de la Diputació de Tarragona havia aturat la seva activitat presencial amb motiu de l'estat d'alarma provocat pel coronavirus i fins ara, els usuaris que volien adreçar-se al Registre ho podien fer a través del mail o per telèfon.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics