Les dues Oficines Municipals d’Atenció Ciutadana de Mont-roig i Miami Platja posen en marxa, a partir del dilluns 6 de novembre, un nou servei d’atenció amb cita prèvia. L’objectiu és facilitar als ciutadans els seus tràmits presencials amb l’Ajuntament a la vegada que es redueixen els actuals temps d’espera.
Els nous horaris d’atenció amb cita prèvia seran, de dilluns a divendres i en dues franges de matí i migdia, de 8 a 9 del matí i d'1 a 2 del migdia. D’aquesta manera es cobreixen dos trams horaris especialment pensats per a que els tràmits amb l’Ajuntament es puguin compaginar amb feina o estudis.
El nombre total d’hores d’atenció d’aquestes oficines s’amplia fins a les 6 hores (actualment són 5), dues de les quals seran amb cita prèvia. L’horari d’atenció sense cita prèvia passarà a ser de 9 del matí a 1 del migdia.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics