Divendres, 29 de Març de 2024

L'Ajuntament de Cambrils posa en marxa un servei d'ajuda a la tramitació electrònica

OAC 360º ofereix acompanyament telefònic i telemàtic per resoldre dubtes i incidències a l'hora de fer tràmits a la seu electrònica

14 de Maig de 2020, per Redacció
  • Imatge del servei

    Cedida

L'Ajuntament de Cambrils ha posat en marxa un servei gratuït d'assistència telefònica i telemàtica per resoldre dubtes i incidències de la ciutadania en les seves gestions i tramitacions electròniques. Les persones interessades poden parlar amb un tècnic del servei trucant al telèfon 977794557 de 8 a 20 hores, omplir aquest formulari per demanar que les truquin o enviar el seu telèfon de contacte i la consulta al correu electrònic oac360@cambrils.cat. El nou servei es diu OAC 360º i està adreçat a ciutadania, professionals, empreses i entitats que hagin de relacionar-se amb l'Ajuntament de Cambrils a través de la seu electrònica https://seu.cambrils.cat i tinguin algun dubte o dificultat en l'ús de la plataforma.

Un equip de persones expertes donaran donaran suport a qui ho necessiti en tràmits i gestions com la instal·lació i ús del certificat digital, l'obtenció d'un certificat electrònic com l'idcat mòbil, la presentació d'instàncies, l'ús de les plataformes de contractació, la recepció de notificacions electròniques, les inscripcions telemàtiques, l'ús de la carpeta ciutadana, o qualsevol incidència en la tramitació. Fins i tot, quan sigui necessari, hi ha l'opció de connectar-se remotament a l'ordinador de la persona que faci la consulta, sempre sota la seva autorització expressa.

El regidor de Govern Obert, Eduard Pellicer, ha afirmat que el servei dona resposta a la necessitat de la ciutadania de relacionar-se amb l'administració de manera electrònica, especialment en la situació de confinament actual. El regidor ha explicat OAC 360º vol donar suport a aquelles persones que no saben com començar i resoldre els dubtes i incidències que es puguin presentar durant la tramitació. «L'objectiu és donar facilitats i aconseguir que cada vegada més persones optin per aquesta via que permet fer tràmits des de qualsevol lloc, durant les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any», ha conclòs el Pellicer.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics