La mancomunitat que vetlla pel desenvolupament econòmic de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant, Tivissa i Pratdip (MIDIT) ha creat un producte turístic integral del territori. Amb aquest projecte, mitjançant visites de coneixement al territori i la participació d’agents públics i privats, vol donar resposta a una de les demandes sorgides al Fòrum d’Opinió Turístic i Agroalimentari de la MIDIT.
Aquest producte, que es va presentar aquest dimarts 16 de desembre al vespre a la sala Bonet Castellana de l’Hospitalet de l’Infant, combina els atractius dels tres municipis, aglutinats sota la marca de Terres de Mestral. S’estructuren en tres eixos: turisme actiu i esportiu, turisme cultural i enogastronòmic i turisme nuclear i educatiu. A l’entorn d’aquests s’organitzaran diverses activitats i propostes, per als diferents públics potencials.
Aquest treball s'emmarca en el Pla Estratègic MIDIT 2020 i el projecte 'Competitivitat i Diversificació econòmica al territori de la MIDIT: Reinventant el futur II', finançat pel Servei d’OIcupació de Catalunya (SOC), el Fons Social Europeu i el Ministeri de Treball i Seguretat Social.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics