Fer el PaPer.
Fer les coses be, no en sabeu, ara això de per l'espantaocells ho feu molt be.
Foment havia oblidat posar-hi unes juntes de dilatació
Fa no res que s’ha estrenat -quinze dies- però comencen a sortir les primeres errades del primer i únic tram operatiu de la més que esperada A-27, l’autovia Tarragona-Montblanc que només porta 23 anys de retard.
Tot i els setanta-set mesos que han trigat els poc més de set quilòmetres del tram Tarragona-el Morell, ja s’han d’haver obres. El motiu: falten unes juntes unes juntes de dilatació i cal aixecar el paviment per a instal·lar-les. Aquests treballs trigaran una setmana, però de retencions se’n esperen poques: molts conductors prefereixen el trajecte de la molt saturada N-240 perquè el poc recorregut de l’A-27 no els beneficia haver de fer segons quins tombs per agafar-la.
De moment, però, l’estrena de l’autovia és ben galdosa, amb un carril tallat per permetre instal·lar aquestes juntes en el punt en què l’A-27 es creua amb l’autopista. No se sap encara l’import de l’actuació, que s’afegeix als més de 65,3 milions que ha costat aquest tram, amb un sobrecost que supera els 23 milions d’euros.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics