Dimecres, 17 de Juliol de 2024

La línea 30 d'autobusos es reorganitza per estalviar 250.000 euros

Hi haurà una reducció de 68.000 quilòmetres anuals

27 de Juny de 2009, per Redacció
  • Autobús de Reus Transport

    Ajuntament de Reus

Segons dades municipals, aquest canvi suposarà un estalvi de 250.000 euros, ja que hi haurà una reducció de 68.000 quilòmetres anuals. Des de l'Ajuntament es pensa que l'afectació als usuaris serà limitada, ja que els viatges amb una major utilització a l'àrea del polígon Agro Reus es mantenen, eliminant els que tenien menys ús.

D'altra banda, el servei a l'IES Domènech Montaner es manté a través de les línies 45 i 33, i es fa coincidir amb les hores d'entrada i sortida dels alumnes del centre educatiu. Els trajectes s'allarguen fins a la urbanització El Pinar, tot i que hi ha una reducció a quatre viatges.

Finalment, el servei es manté molt similar al cementiri i les rondes. L'ampliació del servei de bus urbà a l'aeroport (L50) de les 10 expedicions diàries que feia a les 20 que fa des del 15 de juny, ha facilitat donar a la línia un caràcter més urbà i ampliar el seu servei a les rondes

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit



COMENTARIS (3)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Comentaris

treballadora de l' escola bressol  06 de Juliol de 2009

linea 30

 trobo fatal que es tregui per sempre aquesta linia, ja que hi ha molta gent que treballa al polígon i el necessita, també hi ha una escola bressol, i molts pares i treballadores de l' escola el feien servir.

alguns  30 de Juny de 2009

Bus nomes per a alguns

El serveï d' Autobús es tal i com diu el seu nom un "serveï".

De la mateixa manera que no comptem si ens ha surt a compte tenir piscines municipals, ajardinament, sous de gerents de empreses municipals, viatges, despesa publicitària, etc.. no se com s atreveixen a justificar el treure quasi totalment la línia per motius econòmics.

Segur que hi han mil i un llocs on retallar, a fi efecte de que poc a poc pugui tot-hom gaudir del serveï públic de Bus. Ningú qüestiona quan es compren autobusos amb dimensions i preu per a una ciutat com Barcelona, poguent agafar vehicles amb mides, i preus mes adients per a la nostra ciutat - amb el estalvi que suposa -

Tarragona - PSC també -, te un serveï de bus amb La Mora cada 10 minuts. Segur que també es deficitari, però dona el servei.

Al Poligon Agro-Reus, no hi treballa prou gent, que tenim que reduir de 22 a 8 viatges?

A l Urb. El Pinar no hi viu prou gent, que ara, quan mes es necessita, degut a que els estudiants no son a l escola, i s han de desplaçar a la ciutat durant el dia, deixen a part de la ciutat amb només 2 autobusos al matí i un a la tarda.

Si volem ser tan prim-mirats i fer un Bus rentable, perquè no s arriba a un acord per a donar serveï a Castellvell i Almoster i de pas reduir el gran nombre de viatges innecessaris a la ciutat amb vehicles privats degut a la falta de servei? 

Nom  30 de Juny de 2009

El Autobus ja no es un serveï public

 El serveï d' Autobús es tal i com diu el seu nom un "serveï".

De la mateixa manera que no comptem si ens ha surt a compte tenir piscines municipals, ajardinament, sous de gerents de empreses municipals, viatges, despesa publicitària, etc.. no se com s atreveixen a justificar el treure quasi totalment la línia per motius econòmics.

Segur que hi han mil i un llocs on retallar, a fi efecte de que poc a poc pugui tot-hom gaudir del serveï públic de Bus. Ningú qüestiona quan es compren autobusos amb dimensions i preu per a una ciutat com Barcelona, poguent agafar vehicles amb mides, i preus mes adients per a la nostra ciutat - amb el estalvi que suposa -

Tarragona - PSC també -, te un serveï de bus amb La Mora cada 10 minuts. Segur que també es deficitari, però dona el servei.

Al Poligon Agro-Reus, no hi treballa prou gent, que tenim que reduir de 22 a 8 viatges?

A l Urb. El Pinar no hi viu prou gent, que ara, quan mes es necessita, degut a que els estudiants no son a l escola, i s han de desplaçar a la ciutat durant el dia, deixen a part de la ciutat amb només 2 autobusos al matí i un a la tarda.

Si volem ser tan prim-mirats i fer un Bus rentable, perquè no s arriba a un acord per a donar serveï a Castellvell i Almoster i de pas reduir el gran nombre de viatges innecessaris a la ciutat amb vehicles privats degut a la falta de servei?

Reportatges