Dijous, 28 de Març de 2024

Reus ofereix una nit d'hotel, vi i cultura per 35 euros

L'acord pioner entre el sector públic i el privat pretén aprofitar la dinàmica de la fira 'Reus viu el vi'

21 de Maig de 2013, per Joan Marc Salvat
  • Isaac Sanromà, Alícia Alegret i Fanny Batlle

    ACN

La regidoria de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Reus, el sector hoteler i la Cambra de Comerç s'han unit en un acord pioner per tal d'aprofitar les dinàmiques econòmiques de la ciutat. Entre els dies 8 i 9 de juny, coincidint amb la fira 'Reus viu el vi', els hotels NH Ciutat de Reus, Brea's, Gaudí i Ollé oferiran una nit d'allotjament pel preu de 35 euros. 

Des de la Cambra de Comerç, el seu president Isaac Sanromà ha defensat l'entesa i ha detallat que "enlloc de fer-se la competència, s'ha vist com el millor serà treballar plegats". Sanromà ha recordat que en l'anterior edició "la 'Reus viu el vi' va aplegar vora 50.000 persones i d'acord amb les estimacions, més de la meitat dels assistents venien de fora". És per això que, enguany, es preveu que aquest paquet turístic pot ser especialment atractiu.

Cultura i vi, pel mateix preu

En el paquet dels 35 euros, aquelles persones que l'adquireixin també tindran l'oportunitat de fer un recorregut cultural pels principals llocs d'interès de la ciutat. La visita al Gaudí Centre, al Pavelló dels Distingits de l'Institut Pere Mata i l'exposició 'Fortuny. El Mite', juntament amb la Fira 'Reus viu el Vi' són els altres atractius culturals del paquet. 

Cada establiment, ha detallat la representant del sector hoteler, Fanny Battle, "ofertarà un número de places limitades, ja que entenem que l'oferta és molt competitiva". Per aquestes dates, Batlle ha explicat que l'ocupació als hotels de la ciutat "se situa entre el 50% i el 60%" i amb la promoció "esperem incrementar-ho en un 20%". De tota manera, Batlle ha afegit que és difícil preveure-ho perquè no s'ha fet mai una acció així, "però per poc augment que sigui ho considerarem un èxit". 

Augmentar l'activitat econòmica a Reus

En aquest punt, la regidora de Promoció Econòmica, Alícia Alegret, ha exposat que "l'objectiu global és que augmenti l'activitat econòmica en tots els sectors i la gent que vingui a la ciutat no s'estigui de braços plegats".

Per últim, des del sector hoteler han manifestat la voluntat de seguir treballant en campanyes d'aquestes característiques en un futur immediat, però a hores d'ara encara no se n'ha pogut concretar cap. Amb tot, l'objectiu és clar i la previsió és marcar al calendari esdeveniments assenyalats, que portin gent a la ciutat i permetin coordinar estratègies similars. 

La promoció del paquet turístic de cap de setmana es realitzarà a través de la pàgina web de Reus Promoció i dels establiments hotelers participants, així com a les xarxes socials. 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics