Divendres, 19 d'Abril de 2024

Creen un grup a Facebook per canviar el nom del projecte de Metrovacesa

El grup 'Decideix el nom del futur Centre Comercial de Reus' està impulsat per Alejandro Yeste i Daniel Marcos

11 de Desembre de 2014, per JM.Salvat
  • Pàgina de Facebook creada per dos reusencs

    Reusdigital

El nom escollit pel projecte de Metrovacesa, 'La Fira Centre Comercial', ha despertat el debat entre partidaris i detractors de la seva denominació a les xarxes socials. Per canalitzar aquestes crítiques, però també per proposar un nom alternatiu al centre comercial ubicat a l'avinguda de Sant Jordi, un parell de reusencs han creat la pàgina de Facebook 'Decideix el nom del futur Centre Comercial de Reus'.  

El grup de Facebook ha estat impulsat pel president de l'Associació de Veïns del barri del Velòdrom de Reus, Alejandro Yeste, i Daniel Marcos, president de l'Associació de Veïns del barri Fortuny, tot i que han explicat que ho han tirat endavant a títol personal.

Els impulsors subratllen que "els ciutadans de Reus també tenim dret a decidir sobre les coses de la nostra ciutat, en aquest cas com pot ser un referent comercial a la nostra ciutat". Alhora, afegeixen, "estem en desacord amb el nom" consensuat entre la direcció de Metrovacesa i l'Ajuntament de Reus. Per tot plegat, "volem que canviïn el nom ja que pot ocasionar confusió entre l'actual fira i el nou centre comercial amb el mateix nom, creiem que hi ha millors noms per al centre comercial de la nostra ciutat".

En una enquesta realitzada des de la mateixa pàgina de Facebook, l'opció més ben vista per la nova denominació és 'Centre Comercial Sant Jordi'.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics