L'Oficina de la Sindicatura de Greuges de Catalunya, a través del col·laborador del Síndic Jaume Saura Estapà, ha realitzat durant la jornada d'aquest dimarts una atenció telemàtica als veïns i a les entitats de Reus que han volgut fer consultes o exposar queixes en relació amb vulneracions dels seus drets per part d’administracions públiques i empreses que presten serveis generals (aigua, llum, gas).
La regidora responsable de Participació, Montserrat Flores, ha donat la benvinguda a l'oficina del Síndic abans de les seves atencions, "per tal d'agrair aquesta atenció específica a la ciutadania de Reus i copsar com l'actual context epidemiològic condiciona tant les atencions a la ciutadania com el perfil de consultes que reben", segons fonts municipals.
Aquesta és una trobada que es convoca anualment, ja que l'oficina del Síndic té la voluntat d'acostar-se al territori amb l’objectiu d’apropar aquesta institució a les persones i facilitar la presentació de queixes i fer consultes. Habitualment es feia al Centre Cívic del Carme.
Enguany però, degut a la pandèmia, s’ha organitzat en format online.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics