L’Ajuntament de Reus ha habilitat un servei de cita prèvia a la seu electrònica del portal web municipal per l’atenció de la ciutadania que demani ser atès a les seves oficines d’atenció per realitzar tràmits. Aquest nou servei informa des d’un únic espai de tots aquells tràmits que pot fer la ciutadania i que requereixen cita prèvia.
El servei, que fins ara únicament es podia realitzar via telefònica, s’ha incorporat al portal web de l’Ajuntament donat que cada vegada són més els tràmits que la ciutadania pot realitzar via telemàtica.
El servei de cita prèvia inclourà tràmits fixes, que es poden realitzar en qualsevol moment, i tràmits periòdics, subjectes a termini, que es publicaran segons el calendari. Actualment, els tràmits vigents són: l’empadronament; Targeta Daurada i d’autobús urbà gratuït; i Informe municipal d’adequació d’habitatge i del grau d’integració.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics