L'Ajuntament de Reus i La Fira Centre Comercial han presentat aquest dimecres una campanya de promoció que té com a objectiu potenciar la marca 'Visit Reus' a la Costa Daurada. Una de les principals accions de la campanya és la promoció aèria que sobrevolarà tota la costa aquest estiu i que donarà a conèixer la seva imatge. L'Agència Reus Promoció promou la marca 'Visit Reus' a través de diferents campanyes que tenen com a objectiu "potenciar la capacitat d'atracció comercial, turística i cultural de la ciutat, especialment a través de la dinamització del sector i la suma d'esforços dels diferents actors que treballen en aquest àmbit", han exposat fonts municipals.
En el marc de 'Visit Reus', La Fira Centre Comercial col·labora amb l'Agència Reus Promoció per "apropar l'oferta reusenca als milers de persones que visiten la Costa Daurada durant el període estival", s'ha destacat. També s'ha previst que es facin accions de promoció a l'Aeroport de Reus entre "els milers de visitants que acull aquesta infraestructura durant aquesta època de l'any", s'ha subratllat després.
La regidora de Projecció de Ciutat, Montserrat Caelles, ha agraït a La Fira Centre Comercial la seva “aposta decidida per valoritzar la marca turística 'Visit Reus', aquesta vegada a través d'una acció que farà possible que el nom de Reus arribi a moltíssimes persones i que contribuïrà a posicionar i projectar la ciutat entre les destinacions de qualitat”. En aquest sentit, Caelles ha recordat que des de l'Ajuntament i l'Agència Reus Promoció es continua treballant per sumar les complicitats dels agents que interactuen en l'àmbit del comerç i el turisme "per millorar la ciutat i el seu lideratge comercial al sud de Catalunya".
La gerent de La Fira Centre Comercial, Maite Forján, ha donat detalls sobre la campanya de promoció aèria que comença aquest mateix dimecres, i ha afegit que a l'Aeroport de Reus hi haurà una persona que informarà sobre l'oferta del centre comercial i del conjunt de la ciutat a través de diversos materials promocionals, entre els quals una guia de compres.
'Visit Reus' és la marca turística que inclou diferents àmbits d'acció per promocionar i difondre la ciutat. Caelles ha explicat que Reus ha realitzat durant els darrers dos anys "una aposta extraordinària· per diversificar l'oferta turística, tant en productes com en equipaments. En aquest sentit, ha revelat que hi ha "actius turístics amb fort ADN reusenc" que han crescut darrerament un 200% en nombre de visitants: són la Casa Navàs, el Campanar de la Prioral. S'ha posat també en valor la polsera de la marca, que permet accedir a diversos equipaments.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics