Descobrir a través del paladar els atractius turístics de diverses poblacions ha estat un dels objectius de la fira B-Delicious, un dels cinc espais temàtics del B-Travel, el nou Saló Internacional del Turisme, celebrat aquest cap de setmana a Barcelona.
Per segon any consecutiu, les regidories de Turisme i de Promoció Econòmica de l’Ajuntament Mont-roig del Camp han aprofitat la oportunitat per promocionar els diferents productes i accions gastronòmiques locals, com són l’oli d’oliva, les Jornades Gastronòmiques del Pop, el segell de Producte Local de Qualitat o els restaurants, entre d’altres. Per tal de sumar esforços, el municipi ha compartit estand amb la localitat veïna de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant, amb qui es va signar un conveni de col·laboració per assistir al certamen.
Cal destacar, que Mont-roig i L’Hospitalet han estat els únics municipis participants de la demarcació de Tarragona. Per altra banda, Mont-roig i Miami també han estat presents a la fira B-Travel sota el córner de la Costa Daurada donant a conèixer la seva àmplia oferta en càmpings, activitats nàutiques, BTT, senderisme, patrimoni, rutes culturals o activitats, entre d’altres.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics