A més, al voltant de 2.400 voluntaris han participat per atendre les trucades des de les quatre seus telefòniques habilitades a la Fira de Barcelona, la Universitat de Lleida, al Port de Tarragona i al Palau de Congressos de Girona per atendre els espectadors que al llarg d'aquest diumenge van fer els seus donatius.
Pel que fa a les xarxes socials, la iniciativa va tenir una gran presència. Així, al llarg de les quinze hores d'emissió del programa, la pàgina de Facebook va guanyar 2.576 nous seguidors fins a superar els 202.000; mentre que a Twitter es van guanyar 1.455 seguidors, fins acostar-se als 44.000. Com a novetat d'aquest any a les xarxes socials trobem el compte d'Instagram del programa, @lamaratotv3, que en un sol dia ha sumat 1.041 seguidors i ara en compta amb 2.405.
Al febrer del 2015, La Fundació La Marató de TV3 obrirà la convocatòria d'ajudes a la recerca en les malalties del cor, on els investigadors experts en les patologies del cor es poden presentar per optar al lliurament d'ajudes. Serà durant el mes de novembre del 2015 quan es farà pública la destinació final dels fons recaptats en aquesta edició.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics