Per segon any consecutiu, la Unió de Botiguers de Reus amb la col·laboració del Patronat de Turisme i Comerç de Reus, organitza un curs per a millorar l'atenció (i, per tant, les vendes) entre el turista rus. El turisme rus que passa les seves vacances a la Costa Daurada és, per la seva capacitat econòmica i el seu interès en les compres, un mercat prioritari i molt interessant per a la ciutat, segons observen els botiguers.
En les últimes temporades s'ha consolidat el turista procedent de Rússia convertint-se en el més important per Reus. Les previsions per la temporada són bones i s’espera un increment de turistes russos a la Costa Daurada i, per extensió, a la capital del Baix Camp.
El curs està dirigit als propietaris i els dependents d’establiments comercials i de serveis de la ciutat de Reus, i té una durada de 10 hores. Com a novetat d’enguany, s’impartiran dos nivells, l’1 i el 2, aquest últim, més avançat, dirigit a les persones que ja van participar al curs bàsic de l’any passat i als que facin aquest any l’1 i vulguin continuar. Totes les sessions es realitzaran a la seu de la Unió de Botiguers de Reus, del 2 al 6 de maig el nivell 1, i del 9 al 13,el nivell 2.
Al curs s’explicarà el comportament dels clients russos i els seus hàbits en el procés de compra i consum, i al mateix temps es facilitarà un vocabulari bàsic per mantenir una comunicació elemental amb clients russos. Totes les sessions aniran a càrrec de Valentina Mironova, professora de llengua i literatura russa, professional del sector turístic de la Costa Daurada i col·laboradora del Patronat de Turisme i Comerç de Reus.
L’organització del curs respon a la necessitat de conèixer millor el client rus i respondre millor a les seves necessitats. Aquests turistes en general només parlen rus i tenen uns hàbits de costum diferents de la resta de turistes que compren a la ciutat de Reus.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics