Dimecres, 29 de Maig de 2024

Curs d'estratègies de venda i atenció al client amb WhatsApp business

15 de Juny de 2021, per
  • Cartell del curs

    Cedida

Dilluns, 21 de juny, des de dos quarts de 2 del migdia i fins a dos quarts de 5 de la tarda, tindrà lloc una sessió formativa anomenada Estratègies de venda i atenció al client amb WhatsApp business. La cita inclou el dinar peu dret.

Amb aquesta formació es podran conèixer tots els tips necessaris per explotar al màxim el potencial del canal de venda de WhatsApp i connectar amb els clients de manera digital i sense necessitat d'una pàgina web. La formació, impulsada per la Cambra de Reus, permet conèixer les estratègies de venda i atenció a client directa, la inclusió d'un catàleg de venda, les eines de difusió d'informació i la gestió de cites.

A més, es donaran a conèixer els mètodes de pagament alternatiu que existeixen actualment al mercat i que permetran facilitar els processos de compra en línia dels clients. La popularitat dels smartphones i la connexió mòbil, facilita el procés de pagament amb transferències de diners que arriben a l'instant al compte de destinació sense comissions, utilitzant aplicacions com ara Bizum i Verse.

La formadora és Maria Cristina Pérez Pietri (@maricrispp). 

L'acció formativa forma part de programació de tallers adreçats als professionals del comerç inclosos dins del Pla de suport al comerç minorista 2021 de la Cambra. És un que inclou accions a 15 municipis de l’àmbit territorial de la corporació que es desenvoluparà durant els propers mesos.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit



COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Reportatges