Els bons per al comerç que es van anunciar per part de l'Ajuntament de Tarragona el passat mes de desembre, després que diverses formacions del plenari els demanessin en veure l'èxit aconseguit en altres poblacions, tindran una inversió de 500.000 euros.
El seu funcionament serà estrictament a través de l'aplicació per a mòbils Som Comerç TGN i malgrat la reclamació del PSC que es tiressin endavant de manera "immediata", el consistori no confirma encara la data d'inici de la campanya.
En la mateixa línia que altres municipis, com ara Reus o Barcelona, només es podran fer servir en comerços adherits a la iniciativa, així com també cada usuari tindrà un límit en el nombre de bons. La regidora de Comerç, María José López, comenta que "des de l'Ajuntament estem treballant en la implantació dels bons TGN i ho estem fent conjuntament amb entitats, associacions i representants del sector comercial a la ciutat. Des de la conselleria som conscients de la importància que té la posada en marxa d'aquest tipus d'acció i per això és vital fer-ho amb els comerços".
Aquest passat dilluns es va celebrar una reunió de la Taula de Comerç per preparar la campanya i al 14 de juny es tornaran a trobar per concretar les dates i les accions previstes per impulsar-la. El motiu del retard, segons López, és que fins a l'aprovació del modificatiu de crèdit del mes de març no van poder comptar amb els diners necessaris. "És important remarcar que després de l'aprovació no es disposa dels diners de forma immediata, sinó que ha de passar un temps tècnic fins que es fa efectiu. Durant tot aquest temps, hem estat treballant per poder tirar-los endavant no de forma unilateral, sinó amb la complicitat, el suport i l'expertesa del sector comercial de la ciutat. Pel que fa a la part tècnica, està molt avançada i estem acabant de rematar el pla de comunicació d'aquesta potent campanya", destaca la regidora responsable de l'àrea.
El seu funcionament serà estrictament a través de l'aplicació per a mòbils Som Comerç TGN i malgrat la reclamació del PSC que es tiressin endavant de manera "immediata", el consistori no confirma encara la data d'inici de la campanya.
En la mateixa línia que altres municipis, com ara Reus o Barcelona, només es podran fer servir en comerços adherits a la iniciativa, així com també cada usuari tindrà un límit en el nombre de bons. La regidora de Comerç, María José López, comenta que "des de l'Ajuntament estem treballant en la implantació dels bons TGN i ho estem fent conjuntament amb entitats, associacions i representants del sector comercial a la ciutat. Des de la conselleria som conscients de la importància que té la posada en marxa d'aquest tipus d'acció i per això és vital fer-ho amb els comerços".
Aquest passat dilluns es va celebrar una reunió de la Taula de Comerç per preparar la campanya i al 14 de juny es tornaran a trobar per concretar les dates i les accions previstes per impulsar-la. El motiu del retard, segons López, és que fins a l'aprovació del modificatiu de crèdit del mes de març no van poder comptar amb els diners necessaris. "És important remarcar que després de l'aprovació no es disposa dels diners de forma immediata, sinó que ha de passar un temps tècnic fins que es fa efectiu. Durant tot aquest temps, hem estat treballant per poder tirar-los endavant no de forma unilateral, sinó amb la complicitat, el suport i l'expertesa del sector comercial de la ciutat. Pel que fa a la part tècnica, està molt avançada i estem acabant de rematar el pla de comunicació d'aquesta potent campanya", destaca la regidora responsable de l'àrea.
Etiquetes:
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics