Dissabte, 27 d'Abril de 2024

Reus destina 200.000 euros a la campanya de promoció turística de cara a l'estiu

22 de Juny de 2021, per
  • Turistes al Gaudí Centre, en una imatge d'arxiu

    Reusdigital.cat

Aquest dimarts 22 de juny la regidora de Projecció de Ciutat, Montserrat Caelles, ha presentat la campanya d’estiu Reus, una escapada genial. Les previsions que recull la regidoria apunten que aquesta temporada hi haurà un augment del turisme català, estatal i francès.

Un perfil turístic que pot permetre situar Reus com “una destinació d’escapades”, segons comentava Caelles. La campanya de promoció costarà 205.000 euros. L’objectiu principal d’aquesta és augmentar el temps d’estada dels visitants i incentivar que tornin. De fet també es confia en els turistes com a possibles prescriptors per aconseguir més visitants.

Per això les accions de la campanya van enfocades en millorar l’experiència del visitant. Per tal d’aconseguir aquests objectius l’Ajuntament s’ha centrat a remarcar el patrimoni cultural, gastronòmic, enoturístic i comercial. Tot plegat amb la intenció d’ajudar que la ciutat esdevingui una destinació d’escapades de cap de setmana “en qualsevol moment de l’any”, reivindicava la regidora Caelles.

La presentació de la campanya ha desgranat un seguit d’accions que són les que permetran donar per complerts els objectius. Entre aquestes, en destaquen ampliar els punts d’informació al visitant i els seus horaris d’atenció, reforçar la promoció de ciutat mitjançant el repartiment de plànols i material promocional als diferents establiments turístics de la Costa Daurada, projecció d’un espot promocional de la ciutat en diverses pantalles dels hotels del territori, etcètera.

En aquest sentit, Caelles també ha volgut destacar el treball conjunt que es duu a terme amb els municipis l’aliança turística (Cambrils, Reus, Salou, Vila-seca i La Pineda) i el Patronat de turisme de la Costa Daurada. Conjuntament amb el patronat i els altres municipis, assisteixen de manera regular a fires i esdeveniments per promocionar la marca turística que representen.

Gaudí, evidentment, ocupa un paper rellevant en aquesta campanya. Reus, una escapada genial preveu visites tematitzades i activitats pròpies al Gaudí Centre. Oferiran una visita guiada centrada en la figura de l’arquitecte, la seva infància, la joventut i altres aspectes de la personalitat i la seva obra. A més, també reforçaran altres visites guiades al patrimoni de la ciutat.

En consonància amb les previsions de la regidoria, la campanya presenta com a públic objectiu els visitants de Barcelona, l’Àrea Metropolitana, Lleida, Catalunya Central i visitants de la resta de l’Estat. Aquests últims se centren sobretot a l’Eix de l’Ebre i Madrid. La regidora celebrava que aquests visitants “tenen en el nostre territori un referent” per a les seves visites. Per contra, consideren que el turisme rus i de l’Est d’Europa serà encara molt incipient. Pel que fa a la situació de restriccions, Caelles ha celebrat que pot suposar una “oportunitat” perquè la ciutat ofereix una oferta turística amb molta seguretat i tranquil·litat, elements clau en la situació actual.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics