Dijous, 18 d'Octubre de 2018

Reus Promoció impulsa una campanya turística per atraure més visitants

El comerç, el vermut, Gaudí la cultura seran els atractius de la campanya 'Visit Reus summer'

01 de Juny de 2018, per Marc Busquets
  • Caelles, aquest divendres al Gaudí Centre

    Marc Busquets

'Descobreix-la! Sent-la! Viu-la!'. Amb aquest lema s'ha presentat aquest divendres al matí al Gaudí Centre la campanya turística de ciutat 'Visit Reus summer', que compta amb un pressupost de 160.000 euros (10.000 més que un any enrere) i que s'allargarà fins al proper 30 de setembre. La iniciativa, impulsada des de l'Agència Reus Promoció, contempla diversos línies d'acció i té com a objectiu captar més visitants a la ciutat i que aquests allarguin la seva estada a casa nostra i que repeteixin. En aquest sentit, s'han dissenyat una sèrie d'estratègies a partir d'atractius locals com el vermut, el comerç, la restauració o la cultura. 

Més visites al Gaudí Centre

La regidora de Promoció de Ciutat del consistori, Montserrat Caelles, ha assenyalat que els resultats de la campanya estiuenca de 2017 va deixar "bons resultats". D'aquesta manera, el Gaudí Centre va registrar un 6% més de turistes, en especial per l'increment de visites russes i franceses, però també catalanes. En relació al primer semestre d'enguany, s'ha indicat que s'ha observat que el turisme de proximitat "va a l'alça" i que aquest s'ha mostrat interessat per equipaments com la Casa Navàs i l'Institut Pere Mata. Les previsions que s'han fet de cara als propers mesos són positives. "Creiem que tant a la ciutat com a la Costa Daurada, vindran més turistes que un any enrere", ha dit Caelles. 

Per assolir l'objectiu de rebre més visites a Reus, ha detallat la regidoria, s'impulsaran diverses accions concretes. Una d'aquestes passa per augmentar l'horari d'atenció al públic dels punts d'informació, així com per mantenir la presència dels informadors turístics als carrers. A banda, s'ha anunciat que s'han preparat fins a set càpsules audiovisuals que es difondran a través de les xarxes socials entre d'altres plataformes, i que giren al voltant de Gaudí, l'oci familiar, l'art, les compres, el vermut i la gastronomia. Tot plegat subratlla, segons Caelles, la imatge "fresca i mediterrània" de Reus. 

La regidora s'ha referit també a les aliances amb els municipis costaners de l'entorn per promoure el territori en ciutats i fires de la resta de l'Estat. A més, aquesta ha assenyalat que una de les apostes més decidides per captar turistes és el paquet de la Ruta del vermut de Reus, que ja inclou la polsera 'Visit Reus' per accedir a museus i elements patrimonials, i que permet també gaudir d'estades en hotels i allotjaments de la capital del Baix Camp. Caelles ha posat en valor "la feina feta per l'Agència Reus Promoció" per "millorar" l'atenció als turistes a partir d'iniciatives com aquesta. Tot plegat, ha conclòs, servirà per "millorar l'experiència de qui vingui per primer cop a veure'ns" i que "vulgui tornar". 

Recupereu l'instant en què Caelles ha presentat un dels clips promocionals de 'Visit Reus summer': 

COMENTARIS (0)