Dilluns, 15 d'Octubre de 2018

La Fira Centre Comercial supera els 4 milions de visitants en un any

Aquesta setmana finalitzaran els treballs per la instal·lació de portes als accessos per a vianants

06 de Novembre de 2016, per Enrique Canovaca
  • Visitants a La Fira Centre Comercial, en una imatge d'arxiu

    Clàudia Ruiz

Ara fa tot just un any s'inaugurava a Reus el primer gran centre comercial, després d'anys d'expectatives al voltant del projecte. 365 dies després, la Fira Centre Comercial fa un balanç positiu de la seva activitat. Segons dades facilitades a Reusdigital.cat, La Fira ha superat els 4 milions de visitants i els més de 400.000 vehicles que han accedit a l'aparcament, de gestió municipal, unes xifres "en concordança amb les nostres expectatives de situar-nos com a pol d'atracció de les comarques de l'entorn". De fet, des del centre comercial es consideren ja un atractiu per a compradors de fora de Reus, en base a les dades d'una enquesta duta a terme a 400 persones.

Aquesta indica que un 57% dels visitants de La Fira són de Reus, mentre que el 43% de poblacions de l'àrea d'influència, bàsicament, al voltant de Cambrils, Salou, Tarragona, Tortosa, l'Espluga de Francolí, El Vendrell i Valls. A la vegada, la mitjana mensual de visites és de 5 al mes i la permanència per cadascuna de 102,54 minuts. L'enquesta també indica que un 68% dels visitants són dones i només un 32%, homes, i que els turistes van significar entre un 30 i un 35% de les vendes de les principals marques de moda al juliol i l'agost. Els estrangers que més han vingut han estat francesos, belgues, anglesos i russos, per aquest ordre.

Obres als accessos

D'altra banda, La Fira Centre Comercial acabarà aquesta pròxima setmana la instal·lació de portes als accessos per a vianants, per tal d'evitar que hi hagi massa corrent d'aire i amb la intenció que el centre continuï semiobert. "Donem inici aquest segon any d’activitat amb millores en l’equipament, que amb nous serveis, esdeveniments i promocions, tindran com objectiu cobrir les necessitats del nostres visitants en un entorn còmode i singular, provocant experiències úniques entre els nostres visitants", asseguren des de la Fira Centre Comercial. Això sí, de dades de vendes, de moment no se'n donen, una decisió que recau en les pròpies marques de moda, oci o restauració.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (2)

Comentaris

Obol  08 de Novembre de 2016

Com es....

...possible tenir tant poca imaginació per tornar a batejar un nou centre comercial i d´oci.? Com es possible que marexin tant a la gent amb tantes "Fira"? Perquè, a veure, quan anuncieu un esdeveniment de quina fira parleu de la de la carretera de BELLISSENS o be de la del parc de St Jordi ? Amb lo fàcil que sería donar un altre nom a aquesta segona com es:
COR (Comerç i Oci de Reus) Anem al COR ?.......de tot cor.¡¡¡

Ajo-arriero  06 de Novembre de 2016

Aixó es bona noticia. Quans

Aixó es bona noticia. Quans cales guanyan...?? Molts? Enhobona.

Reportatges