Un reusenc ha denunciat a través de Reusdigital.cat el menyspreu rebut per una comercial duna coneguda empresa telefònica per parlar en català. Jordi G. explica a aquest mitjà que "em van trucar aquest dimecres al voltant de les 8 del vespre i com sempre els vaig dir que no m'interessava", però davant la insistència de la treballadora li va tornar a expressar en català. Va ser en aquell moment quan li va dir que no l'entenia i li va preguntar en quin idioma parlava. El ciutadà va respondre que "amb la llengua del meu país" i en aquell instant la usuària va expressar que ella "trucava des d'Espanya".
La conversa va pujar de to fins al punt que la comercial va dir a Jordi G. que era un mal educat i que el castellà "era la llengua de tots i que el meu país és Espanya". Davant d'aquesta situació, explica que "vaig demanar el seu nom" i després de molt insistir li va donar. Tot i això, no sap si és "verídic". El més xocant és que després d'aquesta discussió va oferir-li un descompte del 50% en tots els seus productes contractats.
Després de penjar el telèfon, Jordi G. va escriure una piulada al compte oficial la companyia telefònica, però encara no ha rebut resposta. El reusenc es planteja fer ara una queixa formal a atenció el client o mitjançant la pàgina web de la companyia.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics