El Port de Tarragona ha fet servir d’una forma "més intensa" el seu espai web i les xarxes socials durant el període de confinament, "amb el propòsit de fer arribar informació diària sobre les activitats empresarials i culturals", segons s'ha apuntat aquest dilluns des de l'Autoritat portuària (APT). Tot plegat s'ha traduït en un increment "molt notable" de visites al web, i les seccions més visitades han estat l’Arxiu del Port, el Servei de Publicacions, la Fototeca i l'apartat de Comunicació i premsa. Aquests apartats del web de l’APT han tingut un augment del 80%, 139%, 145 % i 65% de visualitzacions, respectivament.
Analitzant els resultats obtinguts dels mesos compresos entre març i juny d’aquest any 2020 i comparant-la amb el mateix període de 2019, s’observa un augment molt significatiu de les visites. Les entrades a l’Arxiu Digital des de la pàgina web del Port de Tarragona han registrat un increment del 79,68% (de 748 visites el 2019 a les 1.344 de 2020) i les de la Fototeca han augmentat en un 145,15% (268 el 2019 i 657 el 2020), mentre que el Servei de Publicacions representa un 138,91 % (1.185 per 496).
Des del Port s'ha argumentat l'augment de les visites al web per diverses raons, tot afegint que una d'aquestes ha estat l'oferiment d'activitats en línia per a diferents públics.
Pel que fa al servei de comunicació del Port, aquest ha difós més de 75 notes de premsa durant aquest període per informar sobre les operatives i el manteniment de la cadena de subministrament, sobre l’adopció de mesures econòmiques i socials per pal·liar l’efecte del Covid-19 i reactivar l’economia del sector logístic i portuari, sobre les obres del Moll de Balears, sobre els treballs de restauració de la Platja de la Pineda, entre d’altres.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics