Reusdigital.cat us ofereix el tercer lliurament del recull de fotografies que es van fer a l'activitat 'Si jo fos alcalde o alcaldessa' durant el Parc de Nadal de Reus d'enguany. Cada dimarts i cada dijous, es publicaran un grup de vint-i-cinc fotografies.
Els nens i nenes que van participar en aquest taller es posaven al paper com si fossin alcaldes o alcaldesses. Primer, havien d'escriure les seves propostes 'de govern' per a la ciutat, després es vestien per a l'ocasió i simulaven una roda de premsa on exposaven els seus suggeriments.
Algunes de les propostes que es van poder sentir per a Reus van ser posar una pista de gel, que el tren que passa per la ciutat arribi a Salou i Cambrils, que les Piscines Municipals siguin cobertes per poder fer-ne un ús a l'hivern, que el Parc de Nadal obrís més dies, a més d'altres suggeriments referents a la solidaritat i el medi ambient.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics