Miró ha llançat Miró Zero, una nova gamma d’aperitius sense alcohol dissenyada per a aquells que volen gaudir d’un aperitiu clàssic sense renunciar a un estil de vida saludable. Aquest dimecres, s'ha dut a terme la presentació de Miró Zero davant dels mitjans de comunicació.
Miró Zero arriba com una "opció fresca i inclusiva per als amants de les experiències gastronòmiques i socials que volen gaudir d’una beguda amb caràcter, però sense alcohol". Amb la creixent demanda d’alternatives saludables i responsables, especialment entre els consumidors preocupats per la seva salut, Miró Zero respon a aquesta tendència oferint "una opció de consum que no sacrifica ni el sabor ni la sofisticació".
La directora comercial general de Miró Vermouth, Montserrat Caelles, afirma: "A Miró sempre hem apostat per la tradició i la qualitat, i amb Miró Zero fem un pas més en la nostra missió d’oferir productes que s’adaptin als temps i a les noves necessitats dels consumidors".
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics