La cinquena edició de la 'Guia Gourmet de Restaurants i Hotels de la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre' i el número 46 de la revista 'A La Carta' han estat presentades en un esdeveniment celebrat a la Cambra de Comerç de Reus aquest dilluns. Les dues publicacions estan promogudes per la Federació d'Associacions d'Empresaris d'Hostaleria de la Província de Tarragona.
5a edició de la 'Guia Gourmet de Restaurants i Hotels de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre'
La 'Guia Gourmet', en aquesta cinquena edició, incorpora prop de 800 establiments que inclouen bars, restaurants, hotels, cases rurals, pensions, cafeteries i gelateries de la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre. La guia té com a objectiu "esdevenir, any rere any, una eina de promoció de la diversitat dels establiments de l'AEHT per enfortir el territori, valorant els seus productes i serveis distintius i contribuint a la dinamització econòmica del destí".
Com a novetat, l’entitat ha optat per publicar una guia independent que inclou els prop de 130 hotels de l’Associació Hotelera de la Província de Tarragona, la major part d’ells ubicats a l’”altra Costa Daurada”, aquella que "no només acull a turistes de sol i platja sinó que ajuda a desestacionalitzar i repartir la demanda arreu del territori i durant tot l’any". En aquest sentit, Víctor Perales, president de l'AEH de Reus, ha remarcat la importància d’aquest objectiu per poder continuar oferint feina tot l’any i generar un consum més equilibrat que reverteixi en el nostre entorn.
Les 4.500 unitats de la guia estaran disponibles als principals punts d'interès turístic, com els patronats de turisme de la província, fires, hotels, restaurants, clubs esportius i diverses entitats, perquè els lectors puguin trobar-la fàcilment.
46è número de la revista 'A La Carta'
A l'acte també s'ha presentat la 46a edició de la revista 'A la Carta'. Aquesta publicació semestral és una font d'informació imprescindible per als professionals del sector hostaler i turístic. En aquest número, l'enoturisme n’és un dels protagonistes, ja que representa un factor clau per al desenvolupament del territori, retenint talent i promocionant productes de qualitat que mantenen l'autenticitat del model turístic defensat.
Des de l’Ajuntament de Reus, Sandra Guaita, alcaldessa de la ciutat ha remarcat la importància d’aquestes iniciatives per a la ciutat, però també per a la demarcació, ja que visibilitza el talent d’un sector tan estratègic per al territori i valorat la tasca de la federació.
El membre del Comitè Executiu i membre de la Comissió de Comerç de la Cambra de Reus, Pau Salvadó, ha destacat "la importància d’iniciatives com aquesta que promouen i reforcen els establiments de poblacions com Reus".
Francesc Pintado ha parlat d’ambdues publicacions com eines indispensables en la promoció dels restaurants i hotels. En definitiva, dues publicacions consolidades que permetran als visitants i locals gaudir d'experiències gastronòmiques excepcionals i explorar la diversitat culinària i turística del nostre destí.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics