Salou va participar, del 12 al 15 de setembre, en el reconegut roadshow ON TOUR, organitzat per l'influent NITravel News UK, d'Irlanda del Nord. Aquest esdeveniment guanya rellevància per a Salou, si es té en compte que és la primera vegada que la capital de la Costa Daurada es promociona a Londonderry i Armagh, tot culminant amb un gran èxit a Belfast.
L’alcalde de Salou i president del Patronat Municipal de Turisme, Pere Granados, subratlla la importància d’explorar nous mercats i nous segments de turistes per diversificar i desestacionalitzar la temporada. Per a Granados, Salou no només és 'sol i platja', ja que l’oferta és atractiva, diversa i de qualitat. "Volem que els nostres visitants descobreixin i gaudeixin de la rica gastronomia local, del nostre patrimoni natural, del shopping i de les activitats culturals i esportives", explica, i afegeix: "L’objectiu nostre és proporcionar un producte de qualitat, que superi les expectatives dels visitants i els convidi a tornar. Estem compromesos a crear experiències turístiques inoblidables per a tots els qui ens visiten".
Durant el roadshow, al qual van assistir empresaris del sector turístic local, Salou va aprofitar l'oportunitat per presentar les seves potencialitats i atractius turístics així com compartir novetats sobre les 'experiències' i actes socials, culturals i esportius programats pel darrer trimestre de l'any. Una notícia especialment prometedora per als turistes d'Irlanda del Nord és que, fins a finals d'octubre, hi hauran vols des de l'aeroport de Belfast a Reus, un fet que facilitarà l'accés a Salou, en una aposta ferma per la desestacionalització.
A Belfast també es van mantenir converses de gran interès amb un destacat turoperador d'Irlanda del Nord sobre la voluntat d'establir un charter setmanal que connecti els aeroports de Belfast i Reus durant l'estiu de 2024.
El clima favorable, la qualitat de les seves platges, l'oferta gastronòmica, shopping, els seus paratges naturals, l'àmpli vental d'activitats culturals – i esportives – i la seguretat fan que Salou sigui una destinació altament atractiva per fer turisme durant tot l'any, especialment fora de la temporada estiuenca.
El roadshow va atreure uns 60 agents de viatges que es van interessar per la marca Salou com a destinació turística de qualitat. No obstant això, el punt àlgid de l'esdeveniment es va produir a Belfast, on l'afluència de professionals de turisme va apropar-se a la vuitantena. En aquest roadshow van participar empreses destacades com pot ser el cas de Terra Travel, Hays Travel, Oasis, Jet2holidays, Clubworld, Dunlop Travel, entre d'altres.
Salou es consolida cada cop més com una destinació de primer nivell en el radar de la indústria turística d'Irlanda del Nord, i les perspectives per a futures col·laboracions són molt prometedores.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics