Dimarts, 06 de Maig de 2025

El femení de la FFBR puja a Tercera Federació

Després de guanyar al camp de la Fundació Terrassa

04 de Maig de 2025, per Reusdigital.cat
  • El femení de la FFBR puja a Tercera Federació

    Xavi Guix

La victòria d’aquest diumenge del femení de la FFBR per 2-5 al camp de la Fundació Terrassa fa que l’equip reusenc jugui la pròxima temporada a Tercera Federació, quan falten dues jornades per al final. Premi merescut i gran alegria per a l’entitat reusenca i la seva afició, després de l’excel·lent temporada que està fent la FFBR, amb dinou victòries, quatre empats i cinc derrotes. A més dels últims deu partits sense conèixer la derrota. 

Ben aviat ha començat la dinàmica golejadora del conjunt reusenc. Al minut 3, Júlia Francesch ha marcat el primer gol. Carme Cendra ha fet el segon gol quatre minuts després. El primer gol terrassenc l’ha marcat Lydia Rodríguez al minut 18. De nou Carme Cendra ha marcat i ha posat el marcador 1-3 al minut 20. A partir d’aquí tot ha estat més fàcil per al femení de la FFBR i la seva superioritat s’ha reflectit amb més gols. Abans d’arribar al descans, al minut 37, Mireia Martín ha fet el quart gol. 

De la segona part només cal destacar els dos gols. No hi ha hagut moltes més oportunitats de gol. Al minut 48, Anna Amato ha fet el cinquè i al minut 73, Lydia Rodríguez ha tancat el marcador amb el segon gol local (2-5). 

Convé recordar que el futbol femení en les seves categories estatals canviarà de manera dràstica la temporada pròxima. La Tercera Federació passarà a tenir divuit grups amb dotze equips cadascun, a diferència dels sis actuals amb setze equips cadascun.

L'equip de Reusdigital.cat expressa l'enhorabona a la Fundació Futbol Base Reus.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit



COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics