Dilluns, 31 de Març de 2025

El Reus B torna de vacances de Nadal amb un triomf a la pista del CP Congrés

Els roig-i-negres pateixen en els últims minuts després de disposar d’un 0 a 3 favorable

13 de Gener de 2025, per Jordi Benavent
  • Imatge de l'encontre entre el Congrés i el Reus B

    Reus Deportiu

Després de l’aturada de la competició per les festes de Nadal, aquest cap de setmana s’ha reprès l’OK Lliga Plata. El Reus B, situat a la part noble del grup Sud juntament amb el Girona i Manlleu, ha visitat el Poliesportiu Municipal del Camp del Ferro, al districte de Sant Andreu, per enfrontar-se al CP Congrés, en un partit corresponent a la desena jornada d’aquesta competició. Un partit que ha finalitzat amb una ajusta victòria dels reusencs per 2 gols a 3.

Els jugadors de Markus Feldhoff no han pogut disposar de la participació de Roger Fargas en un duel que ha començat força bé per als interessos dels roig-i-negres. Al cap de 6 minuts de joc, Carles Casas ha buscat sorprendre amb un xut exterior que ha sortit desviat, però Gerard de Sivatte ha agafat el rebot de la bola per avançar els reusencs amb el 0 a 1.

Aquest gol ha permès als reusencs controlar el ritme del partit, mentre que els locals buscaven sorprendre a un Nil Vinya que s’ha mostrat molt segur a la porteria reusenca. Al minut 14, ha pogut arribar el segon del Reus, però Carles Casas ha desaprofitat un xut des del punt de penal. A partir d’aquest moment, el conjunt local ha arribat amb més perill als dominis de Nil Vinya, però el marcador no ha patit cap variació durant la primera meitat i s’ha arribat al temps de descans amb l’únic gol dels roig-i-negres en el marcador.

Només començar la segona part, els jugadors roig-i-negres han sortit decidits a sentenciar l’encontre. Després del xiulet inicial, Pol Martínez ha fet el 0 a 2. El gol ha deixat molt tocat a un Congrés que ha vist com els roig-i-negres han posat el 0 a 3 a l’electrònic, desprès d’un xut creuat de Carles Casas.

Amb el marcador favorable i la seguretat que donava Nil Vinya a la porteria, els reusencs han controlat el ritme del partit i han fet córrer el cronòmetre davant la desesperació dels aficionats locals, que s’han anat desinflant amb el pas dels minuts. Però, quan semblava que el Reus B ho tenia tot sota control, ha arribat la reacció dels locals. David Martínez, amb una rematada de primeres, ha fet l’1 a 3, després de recuperar la bola en defensa. Aquest gol ha posat el CP Congrés novament a dins del partit, i Oriol Llorens ha posat la por al cos als de Markus Feldhoff quan ha aprofitat la desena falta dels roig-i-negres per fer el 2 a 3. 

Amb la incertesa del marcador per un resultat ajustat, el jove equip reusenc ha intentat controlar la bola. Per la seva banda, els de Victor Cruz s’ho han jugat tot a una carta disputant els últims instants amb un jugador més de camp i sense porter. El marcador ja no s’ha mogut i el Reus B ha sumat la seva sisena victòria en una primera volta de competició que finalitzarà el pròxim dissabte, en una jornada que es disputarà en horari unificat a partir de les 4 de la tarda, amb la visita del Girona al Palau d’Esports. Els de Markus Feldhoff intentaran aconseguir el bitllet per jugar per primera vegada la pròxima edició de la Copa de la Princesa. 

 

Fitxa del partit:

 

CP Congrés - La Sagrera Es Mou: Cinc inicial; Arnau Ventura, Álex Martínez, David Martínez, Martí Ferrer i Biel Perpinyà.

A la banqueta; Pablo Pastor, Àlex Mainer, Jofre Pons, Guillem Muñoz i Oriol Llorens.

Reus Deportiu Virginias B: Cinc inicial; Nil Vinya, Pol Cabré, Pol Martínez, Carles Casas i Gerard de Sivatte.

A la banqueta; Xavi Fernández, Dídac Vallvé, Pol Mulet i Guillem Montserrat.

Àrbitres: Miguel Díaz i Pablo Nicieza.

Gols: 0-1 Gerard de Sivatte (‘6); 0-2 Pol Martínez (’26); 0-3 Carles Casas (’27); 1-3 David Martínez (’40) i 2-3 Oriol Llorens (f.d.) (‘42).  

 

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit



COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics