Dijous, 15 de Maig de 2025

La periodista de Ràdio l'Escala, Lali Giner, conduirà la versió radiofònica del 'Pica Lletres'

06 de Febrer de 2014, per Redacció
  • Lali Giner

    Cedida

La periodista de Ràdio l'Escala, Lali Giner, conduirà l'edició radiofònica del concurs Pica Lletres, després d'haver estat escollida en el càsting que La Xarxa va organitzar aquest dimarts per triar-ne el presentador.

A la prova hi van concórrer una desena de professionals d'emissores locals i es van avaluar habilitats com la bona dicció, la rapidesa de reacció i l'empatia. Uns recursos que Giner haurà de desplegar al capdavant del programa, que s'estrena a l'abril a dotze emissores locals, entre elles Lanova Ràdio/Reusdigital, i en la qual, els alumnes de segon d'ESO d'arreu del país competiran posant a prova el seu nivell de català.

Lali Giner (Barcelona, 1977) compta amb una àmplia experiència en el sector audiovisual. Vinculada a Ràdio l'Escala des de l'any 2000, ha conduït diversos programes informatius i magazins. També ha estat redactora i cap d'Informatius de Canal Nord (Figueres) i Urbe TV.

La dinàmica del concurs

Els concursants del Pica Lletres seran alumnes residents a l'àrea de cobertura de les emissores implicades: Canal Terrassa, Cugat.cat, Ràdio Vic, FeM Girona, Ràdio l'Escala, Altafulla Ràdio, EMUN FM Ràdio, Radio Montblanc, L'Espluga FM Ràdio, Lanova Ràdio/Reusdigital, Mataró Ràdio, Ràdio Vilafranca i Ràdio Granollers.

En cada programa, alumnes de segon d'ESO de dos centres s'enfrontaran des dels estudis de les seves emissores locals. Serà el presentador del Pica Lletres qui, des de la seu central de La Xarxa, conduirà i dinamitzarà el concurs. El lletreig de paraules, la resolució d'endevinalles i d'embarbussaments en seran algunes de les proves.

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit



COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics