Temps al temps
No trigarà gaire el dia en què veurem el Sr. Salvat i l'Anglada colze a colze defensant la unidad del reino del qual ambdós en són orgullosos súbdits.
S'havia fet una crida a les xarxes per la presència a plaça del partit Som indentitaris
Els avis i àvies per la Llibertat de Reus han aplegat, aquest dimarts al migdia, 405 persones a la plaça del Mercadal en la seva mobilització diària. Es tracta d'una de les xifres més nombroses d'assistència des de l'inici de les seves concentracions, l'any passat. L'ANC havia fet una crida, hores abans, perquè s'hi sumés més gent a causa de la presència prevista a plaça dels representants del partit Som indentitaris, que lidera Josep Anglada, i que té un marcat discurs contrari a la immigració.
Anglada diu que respecta la mobilització dels avis
Més enllà d'aquesta coincidència, la marxa dels avis s'ha produït amb total normalitat. Anglada, per part seva, ha exposat que no ha visitat Reus "per treure ni posar llaços grocs" i que "respecta que els avis es manifestin". En tot cas, això sí, no és partidari de la república catalana. "No apostem per la ruptura amb l'Estat", ha assenyalat mentre els avis i els seus simpatitzants han fet els tombs al voltant del Mercadal.
Com és habitual, la cita del col·lectiu s'ha tancat un cop els participants han entonat l'himne nacional. Entre els acompanyants dels avis hi han estat diversos regidors del grup municipal de la CUP o l'exalcalde Lluís Miquel Pérez.
Temps al temps
No trigarà gaire el dia en què veurem el Sr. Salvat i l'Anglada colze a colze defensant la unidad del reino del qual ambdós en són orgullosos súbdits.
Res de rar que els respecti el tal Anglada
El tal Anglada també afirma que la democràcia Espanyola no existeix, i que no vivim en una de les millors posibles , i clar, tambe deu creure en la ximpleria aquesta del "presos polítics". Pero per ventura de tots, s'equivoquen l'Anglada i el "avis" grogets. I no deix d'esser curios, per cert, veure denunciants (revolucionaries) i denunciat (exalcalde) en un mateix aplec.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics