L'Ajuntament de Reus ha posat en marxa una campanya per facilitar que els contribuents puguin acollir-se per via telemàtica al pagament fraccionat dels tributs. El sistema de termini especial permet el pagament dels imports en 10 quotes mensuals. La campanya té dos objectius: millorar la comunicació, amb l'enviament massiu de missatges als contribuents via correu electrònic o SMS amb la informació i els passos per fer la sol·licitud; i facilitar la tramitació, que es podrà fer en línia amb tres opcions: a través de la carpeta ciutadana o a través del tràmit telemàtic, si es disposa de certificat digital o idcatmobil; o, si no se'n disposa, mitjançant el sistema de signatura remota si es disposa d'un correu electrònic i un mòbil.
Els pagaments de forma fraccionada pel sistema de termini especial afecten, sempre en període voluntari, els següents conceptes: impost sobre vehicles de tracció mecànica; taxes aprofitament via pública (guals, taules i terrasses ...); impost sobre béns immobles (urbana i rústica); taxa d'escombraries/Preu públic recollida residus; i impost sobre activitats econòmiques.
L'Ajuntament farà un enviament massiu d'uns 7.000 missatges per SMS i correu electrònic als contribuents dels quals consten dades de contacte. En aquesta comunicació s'informarà de la possibilitat d'acollir-se al pagament fraccionat, de les opcions per sol·licitar-ho i del termini per fer-ho (fins el 25 de gener de 2021).
Els contribuents que ja estiguin acollits al pagament a terminis i rebin la comunicació de l'Ajuntament no caldrà tornar a sol·licitar el tràmit. Per a més informació, consultar la pàgina web de l'Ajuntament de Reus.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics