L'Ajuntament de Reus ha adjudicat a l'empresa Canalizaciones la Torre SL, amb un pressupost de 451.927,26 euros (IVA inclòs) el contracte per a l'execució de les obres de remodelació dels carrers del Canal, de Joan Ramis i de Tetuan, al barri del Carrilet.
L'alcalde, Carles Pellicer, ha afirmat que “la remodelació d’aquests tres carrers és un primer pas de la transformació del Carrilet i el seu entorn i és fruit de la convicció del govern de Reus atenent a les demandes de l’associació de veïns de la zona”.
El contracte, ara pendent de signatura, fixa un termini d'execució de les obres de sis mesos a partir de la formalització. La imatge dels nous vials "s’ha dissenyat en base a donar una major comoditat al vianant, augmentant l’amplada de voreres actuals i canalitzant el trànsit, de forma que s’elimina superfície d’aparcament, ja que es disposa d’aparcaments soterranis propers", segons han exposat fonts del consistori.
En la línia dels projectes que s'estan desenvolupant en altres punts de la ciutat, i que aposten per fomentar la mobilitat a peu, el projecte dels carrers del Canal, de Joan Ramis i de Tetuan defineixen unes voreres d'entre 1,8 i 2,2m (actualment, són de 0,8m). La solució adoptada és a dos nivells, amb calçada i voreres diferenciades. Es manté el sentit de circulació existent. Es preveu la construcció amb vorades de granit, paviment de voreres de panot, i paviment asfàltic sobre base de formigó.
Un "primer pas" per "transformar" el Carrilet, segons Pellicer
L'alcalde, Carles Pellicer, ha afirmat que “la remodelació d’aquests tres carrers és un primer pas de la transformació del Carrilet i el seu entorn i és fruit de la convicció del govern de Reus atenent a les demandes de l’associació de veïns de la zona”.
El contracte, ara pendent de signatura, fixa un termini d'execució de les obres de sis mesos a partir de la formalització. La imatge dels nous vials "s’ha dissenyat en base a donar una major comoditat al vianant, augmentant l’amplada de voreres actuals i canalitzant el trànsit, de forma que s’elimina superfície d’aparcament, ja que es disposa d’aparcaments soterranis propers", segons han exposat fonts del consistori.

Plànol de la zona d'obres Foto: Reus.cat
En la línia dels projectes que s'estan desenvolupant en altres punts de la ciutat, i que aposten per fomentar la mobilitat a peu, el projecte dels carrers del Canal, de Joan Ramis i de Tetuan defineixen unes voreres d'entre 1,8 i 2,2m (actualment, són de 0,8m). La solució adoptada és a dos nivells, amb calçada i voreres diferenciades. Es manté el sentit de circulació existent. Es preveu la construcció amb vorades de granit, paviment de voreres de panot, i paviment asfàltic sobre base de formigó.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics