Pellicer indica que els convenis de col·laboració emparaulats amb diverses empreses del sector químic per Ernest París no cobreixen la totalitat del finançament del 'bicing', que, a més, no "té assegurat els recursos per al seu manteniment". Seria en aquest segon punt on hi hauria més dificultats per instal·lar aquest sistema de lloguer de bicicletes, tenint en compte que "a Barcelona el manteniment costa 15 milions d'euros anuals".
El nou govern també té previst revisar i valorar els itineraris segurs per a bicicletes inaugurats per BiciCamp i l'Ajuntament de Reus, al tomb de ravals i els passejos de la ciutat. Cal recordar que els convergents van mostrar la seva disconformitat amb la implantació dels carrils de línia vermella enmig de la calçada per als vehicles de dues rodes.
En aquest sentit, Pellicer es vol reunir amb BiciCamp per valorar els itineraris i trobar possibles alternatives a zones com el barri Immaculada "on s'han eliminat aparcaments de cotxes per fer passar les bicicletes". En qualsevol cas, el futur alcalde de la ciutat ha volgut deixar clar el seu compromís amb aquest tipus de transport privat.
D'altra banda, l'alcaldable convergent ha assenyalat que la negociació dels últims serrells del pacte de govern amb PP avancen a "bon ritme" i es podrà fer oficial l'entesa abans que s'acabi la setmana. Després de repartir-se el cartipàs municipal, totes dues formacions estan analitzant com es podrien fusionar les propostes més concretes dels respectius programes electorals.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics