Renfe mostra públicament el seu compromís per a incrementar el nombre de trens en el corredor Barcelona-Madrid quan la demanda ho requereixi. A més, l'empresa assegura que a l'abril té previst posar en funcionament un servei Avant Barcelona-Tarragona-Lleida, concebut per als desplaçaments d'Alta Velocitat i mitja distància.
Renfe ha emès el comunicat en relació amb la informació apareguda en alguns mitjans de comunicació, arran de la presentació d'informes dels representants de diferents cambres de comerç de l'àmbit de Tarragona i Lleida en referència al servei de TGV al corredor Barcelona-Camp de Tarragona-Lleida-Saragossa-Madrid.
Segons el comunicat, el passat mes de febrer, el director general d'Alta Velocitat/Llarga Distància de Renfe, Abelardo Carrillo, va mantenir una reunió amb representants d'aquestes cambres en la qual els va informar dels aspectes de l'oferta comercial de la companyia i es va comprometre amb ells a seguir mantenint contactes específics per a facilitar-los informació i aclarir qualsevol tipus de dubte. Així, des de Renfe asseguren que aquest compromís va ser ben rebut pels representants que ara, sense haver tornat a contactar amb Renfe, 'utilitzen els mitjans de comunicació per a criticar determinats aspectes del servei TGV'.
Renfe també vol deixar clar que els aspectes comercials del servei TGV Madrid-Barcelona 'estan orientats a la demanda de Llarga Distància i que es va a establir un servei específic de Mitja Distància per a atendre a aquest segment de viatgers'.
--
A la dreta teniu una filmació d'un videoaficionat, amb l'AVE entrant al Penedès per Gelida.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics