El primer cap de setmana de la Ganxet Pintxo de Primavera d'aquest 2018 ha tancat amb una bona afluència de públic als establiments participants. Segons l'organització, durant aquests primers dies la ruta de tapes reusenca "ha complert sobradament les expectatives creades amb puntes d'alta ocupació".
El president de la Cambra de Comerç de Reus, Isaac Sanromà, ha volgut subratllar les possibilitats que ofereix la ruta que “continua sumant adeptes sota la premissa de la qualitat". Sanromà ha afegit que "més enllà dels esforços dels establiments en l’acurada presentació de cadascuna de les tapes, també s’ha de destacar l’acceptació que novament ha tingut la Ganxeta", la guia en paper de la ruta, que per segona vegada presenten en format llibret. De fet durant el cap de setmana s’han esgotat, repetidament, les guies disponibles en els punts de distribució, obligant a l’organització a reposar-les contínuament.
Isaac Sanromà també ha destacat l’elevat nombre de consultes que s’ha registrat a la web oficial de la ruta www.ganxetpintxo.cat i les descàrregues de l’APP de Gastronosfera. Així mateix, la Cambra subratlla "el bon funcionament" de les diverses campanyes de promoció, com la del CF Reus Deportiu a les xarxes amb l’etiqueta #Marcatunpintxo per omplir el camp municipal en el proper partit contra el Cádiz, i la difusió de la cursa Herois per l’Alzheimer del grup Oliva que compta amb la col·laboració de la Ganxet Pintxo, la qual tindrà lloc fins el 15 d'abril.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics