La Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona (FEHT) i el Patronat Municipal de Turisme de Tarragona (PMTT) han signat un acord de col·laboració que ha de servir "com un primer contacte per tal d’ajudar en la promoció del turisme a la ciutat de Tarragona", s'ha apuntat des del primer ens. Així, per una banda, Marta Álvarez, gerent de la FEHT i, per l’altra, Inmaculada Rodríguez, consellera de Turisme i Pla Estratègic de l’Ajuntament de Tarragona han impulsat aquest conveni que té com a principal objectiu establir un marc d’enteniment i complicitat entre el sector públic i privat per a la promoció turística de la ciutat.
Tal com ha comentat Álvarez, “pretenem que amb aquest acord, puguem generar les sinergies necessàries perquè la ciutat de Tarragona s'integri en les estructures de decisió turística de la Costa Daurada, aportant el seu model turístic cultural per tal d'incrementar les opcions de desestacionalització del territori”.
Per la seva banda, Rodríguez ha afirmat que “més enllà de les primeres accions de col·laboració concretes que posarem en marxa properament, volem iniciar un camí conjunt per potenciar encara més, en la mesura del possible, els esforços d'ambdues institucions en la promoció per enfortir el sector turístic”.
Totes dues entitats valoren que el més important del present acord és la declaració d’intenció de col·laboració en qualsevol acció o activitat que representi un benefici per a ambdues parts en el marc del desenvolupament de la promoció turística de la zona, com poden ser famtrips, presstrips, presentacions a professionals, jornades i workshops o qualsevol altre tipus d'esdeveniment.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics