L'Ajuntament de Reus ha habilitat recentment al web municipal un espai que concentra tota la informació i els tràmits relatius al padró d'habitants. Aquest tipus de gestions són les més realitzades per la ciutadania, motiu pel qual el consistori ha volgut aglutinar-ho tot en un sol apartat, per "guanyar en eficiència i facilitar la tramitació".
En aquest sentit, l'espai web inclou un apartat de preguntes freqüents on es resolen les consultes més habituals que pugui tenir la ciutadania. Presenta de forma més visual i entenedora tota la informació, amb diversos materials de suport per realitzar totes les gestions des de casa, a través de la seu electrònica i la Carpeta Ciutadana. Tot i això, aquelles persones que vulguin fer el tràmit telefònicament o de forma presencial ho poden fer demanant cita prèvia a l'OAC a través del telèfon 977010010.
Els canvis al web municipal s'emmarquen en la política de transformació digital que porta a terme l'Ajuntament de Reus, per facilitar les relacions telemàtiques entre l'administració i la ciutadania i, alhora, agilitzar les tramitacions administratives amb criteris d'eficiència i estalvi. En l'actual context de pandèmia, l'aposta per la tramitació telemàtica minimitza el risc de contagi.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics