Dijous, 24 d'Abril de 2025

La Puça Espectacles, encarregada de la direcció artística del Trapezi fins al 2026

26 de Gener de 2023, per Reusdigital.cat
  • El regidor Recasens, amb les dues impulsores de La Puça Espectacles

    Reus.cat

La Puça Espectacles serà l'encarregada de la direcció artística de la Fira de Circ de Catalunya Trapezi des d'aquesta edició del 2023 i fins al 2026. Les noves directores artístiques del Trapezi Reus estan ja immerses en preparar la programació d'enguany, que serà del 10 al 14 de maig.

Són Alba Sarraute i Pons (1982) pallassa, música i acròbata, i Cristina Cazorla Fernández, actriu, presentadora i gestora cultural (1975). Sarraute es formà a l’escola de l’Aula de Teatre de Mataró i al Centre de les Arts del Circ de Rogelio Rivel de Barcelona, i es graduà a l’Academie de Cirque Contemporain Fratellini de Saint-Denis i la Cristina és llicenciada en Història de l’Art i titulada en Art Dramàtic-Teatre Musical per l’Escola Memory.

Dins el món de la direcció escènica, Sarraute signa diversos espectacles de circ i cabarets i Cazoela de teatre familiar i jove i alhora recorren món trepitjant escenaris i carrer com a artistes. 
Etiquetes: 

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit



COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics