Dimecres, 28 d'Agost de 2024

S'exhaureixen en 40 minuts les entrades per al Concurs de Castells de Tarragona

L'empresa encarregada de la venda reconeix un error en el sistema de cua virtual i demana disculpes als afectats

24 de Juliol de 2024, per ACN
  • Imatge del Concurs de Castells de Tarragona de l'any 2022

    ACN

Les 4.480 entrades per la jornada de diumenge del Concurs de Castells de Tarragona que s'han posat a la venda aquest dimecres s'han exhaurit en 40 minuts, tot i un problema tècnic en el sistema informàtic. L'empresa Koobin, encarregada del servei, ha reconegut un "error de configuració" humà d'un tècnic, que havia preparat "malament" el sistema de cues, segons ha assegurat Fernando Martín, director de la companyia i que ha demanat disculpes. A causa de la incidència moltes persones que feia estona que esperaven per comprar les entrades a partir de les deu del matí han perdut el seu lloc a la cua virtual quan s'ha resolt la incidència, i quan hi han volgut tornar a accedir les localitats ja s'havien exhaurit.

De fet les entrades finalment s'han posat a la venda 30 minuts més tard del previst. Arran d'això molts dels afectats han expressat el seu enuig a X. El Concurs de Castells de Tarragona se celebrarà els 5 i 6 d'octubre. Per la jornada del dissabte 5 d'octubre encara queden localitats disponibles.

Segons ha informat l'Ajuntament de Tarragona, Tarragona ha estat la ciutat amb més usuaris (528) que han aconseguit entrades pels dos dies, per davant de Vilafranca del Penedès (225), Barcelona (212), Valls (65), Reus (39), El Vendrell (32), Sant Cugat del Vallès (28), Torredembarra (25), El Catllar (20) i Cambrils (18), en els deu primers llocs. Cada usuari ha comprat quatre entrades. La resta han estat distribuïdes per altres poblacions.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit



COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics