Dimecres, 17 d'Abril de 2024

32 ens i associacions de la Costa Daurada es promocionaran conjuntament en fires

El Conveni Córner 2024 de la Diputació de Tarragona compta amb tres signants més que l'any anterior

13 de Febrer de 2024, per Reusdigital.cat
  • La presentació del conveni ha tingut lloc aquest dimarts al Palau de la Diputació de Tarragona

    Cedida

Sumar esforços i estratègies per traslladar al possible turista la diversitat i riquesa de la Costa Daurada i propiciar que la visiti. Aquest és l'objectiu essencial del Conveni Córner per a la participació conjunta i coordinada al programa de fires i a les campanyes de publicitat del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. Enguany, l'han signat 32 ens públics locals i associacions empresarials i ens privats. S'hi ha incorporat novament l'Ajuntament de Salou i s'hi han afegit l'Ajuntament de Valls i la Mancomunitat pel Desenvolupament Integral del Territori (MIDIT Terres de Mestral).

El conveni, que enguany arriba a la 19a edició, permetrà que tots els participants tinguin presència en 5 fires nacionals, estatals i internacionals: ITB (Berlin-Alemanya), WTM (Londres-Regne Unit), FITUR (Madrid), B-Travel (Barcelona) i Navartur (Pamplona), i en una campanya de comunicació conjunta, sota el paraigua de la Diputació de Tarragona. D'aquesta manera, es facilita que diferents entitats turístiques públiques i privades puguin participar en aquestes accions independentment de la seva dimensió i a preus competitius.

En aquest sentit, la presidenta de la Diputació, Noemí Llauradó, ha assenyalat que el conveni Córner "exemplifica molt bé tot allò que perseguim com a ens supramunicipal: la cooperació i el foment del desenvolupament econòmic i social". Llauradó ha assegurat que la promoció de la rica oferta turística de casa nostra, tant a la Costa Daurada com a les Terres de l'Ebre, forma part dels reptes de la Diputació, "reptes que plantegem des de la perspectiva de la sostenibilitat i que hem d'abordar des de les aliances i la suma d'esforços". Finalment, la presidenta de la Diputació s'ha referit a la llarga trajectòria del Córner: "Dues dècades que posen de manifest la sintonia entre el teixit socioeconòmic del territori i les institucions locals". 

De la seva part, el president del Patronat de Turisme, Carlos Brull, ha destacat que l'acord "permet sumar actius i proporcionar a tots els participants una estratègia potent de promoció i de difusió dels atractius turístics de la destinació". Així mateix, Brull s'ha referit a l'evolució dels mecanismes de promoció emmarcats en el Córner al llarg d'aquest anys, com la creixent aposta per les campanyes de màrqueting online, per les campanyes singularitzades o per la participació en fires a través d'una nova modalitat de presència adaptada a les necessitats de cada signant.

La inversió global i conjunta que recollirà el conveni Córner 2024 en fires, promocions, comunicació i màrqueting serà de més de 400.000 euros. El Patronat de Turisme de la Diputació assumeix gairebé el 70% de la inversió i destinarà 142.000 euros a les fires i promocions i 140.000 euros a comunicació i màrqueting. La resta de signants aporten globalment el 30% restant: 124.700 euros.

Els participants

Ens locals: Ajuntament d'Altafulla, Ajuntament de Calafell, Patronat Municipal de Turisme de Cambrils, Ajuntament de Creixell, Ajuntament de Cunit, Ajuntament de Mont-roig del Camp, Agència de Promoció de ciutat de Reus, Patronat Municipal de Turisme de Tarragona, Ajuntament de Torredembarra, Ajuntament de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant, Ajuntament de Valls, Ajuntament del Vendrell, Patronat Municipal de Turisme de Vila-seca, Ajuntament de la Selva del Camp, Ajuntament de Roda de Berà, Patronat Municipal de Turisme de Salou, Consell Comarcal del Baix Camp, Consell Comarcal de l'Alt Camp, Consell Comarcal de la Conca de Barbera i Consell Comarcal del Priorat.

Associacions empresarials: Mancomunitat pel Desenvolupament Integral de Territori (MIDIT Terres de Mestral), Associació Hotelera de la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre, Associació d'Empresaris d'Hostaleria de la província de Tarragona (AEHT), Associació Hotelera de la Província de Tarragona, Associació d'Apartaments Turístics de la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre, Associació de Càmpings de la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre, Federació Empresarial d'Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona (FEHT), Associació Priorat Enoturisme, Nàutic Parc, Cambra de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació de Reus, Port Aventura Entertainment SAU, Aquopolis Costa Daurada Leisure Parks S.A.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics