Com cada final de temporada d'hivern, el Tomb de Reus ha impulsat una nova edició de 'Les Botigues al Carrer', la campanya comercial que permet als compradors adquirir en oferta roba i d'altres articles i els venedors acabar l'estoc abans de començar la campanya de primavera.
L'edició d'aquest 2025 ha estat condicionada per les pluges, un fet que ha comportat un volum de vendes dispar als comerços participants. Tot fent un recorregut pels carrers cèntrics de la ciutat hem pogut copsar que el propietari de la botiga de complements Orballo, Jaume López, s'ha queixat que durant el cap de setmana el temps els ha fet la guitza, però s'ha mostrat confiat en la pròrroga que els permet posar el taulell al carrer amb ofertes fins al dimecres 12 de març. "En l'àmbit de vendes no ha estat el que esperàvem", ha comentat, encara que un parell de dies amb bon temps "ens haguessin ajudat".
On en fan una valoració més positiva d'aquests dies és a la botiga de roba Bambalina. La Natalia Mogilnitseaya ha diferenciat entre la tipologia de client del matí i de la tarda. "Els matins hem tingut un bon volum de vendes, mentre que a la tarda la gent passeja", ha explicat a Reusdigital.cat. La comerciant ha lamentat que a la seva zona els establiments no s'han animat a participar a 'Les Botigues al Carrer', i ha exposat que això ajudaria a generar un ambient més dinàmic.
Pel que fa a la botiga Dstil, la seva propietària, Anna Pastor, ha explicat que "hem fet el mateix volum de vendes de l'any passat". En el seu cas ha assegurat que no han notat la pluja, que el comprador cerca "oportunitats" i que també els permet descobrir alguns productes de la nova temporada. Finalment, ha comentat que el volum de feina augmenta, ja que s'acumulen les botigues al carrer amb el canvi d'estoc de final de temporada, però que "tenir molta feina és positiu".
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics